11/03/2007 Putte-Stabroek

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Simple Mind
Mountainbiker

Post by Simple Mind »

Amai amai amai ... PRACHTIGE TOCHT !!!!
Goede bewegwijzering vanaf de snelweg, vlotte inschrijving, prima afgepijld, geweldig goei weer, fantastisch toerke in een knappe omgeving (blijkbaar deels in Olland want na enkele km int bos kreeg ik ineens 2 sms-kes dat ik welkom was bij KPN Nederland :-)), ni teveel slijk dat meestal wel te omfietsen was, lekkere bevoorrading...
Alleen vond ik 20 km wa kort (en 42 dan weer wa teveel) dus ben ik dan maar na de bevoorrading de 42 beginnen volgen en kreeg daar nog enkele toffe bergskes voorgeschoteld. :P
Ik heb er enorm van genoten, bedankt !!!
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

Weer een heel leuke tocht,maar ik ken de omgeving van andere grenstochten.Is er geen andere omgeving mogelijk?
Vandaag ging het echt lekker(naar mijn normen)
Na 32 km gestopt want men maatje was plat gereden,nadien ff terug proberen te vlammen maar ik zat helemaal leeg,zonder suikers de volgende 5 km alles zwart voor de ogen!
Nadien er nog ff door gekomen en heel tevreden mijn donkere godendrank tot mij genomen.
Nog zeker vermelden:Een schitterende afspuitstand waar het echt vooruit ging =D> Dit zou toch overal moeten kunnen.
stan 1
Mountainbiker
Location: Cannondale f500 magura louise brakes , crossmax xl disc wielen

Post by stan 1 »

Voor mij was alles perfect, ik heb er geen spijt van dat ik vanmorgen niet met de wegjanetten van "de neus" vertrokken ben. #-o
! roeltje !
Mountainbiker

Post by ! roeltje ! »

inderdaad heel leuke toch.
der zate ni al te veel stukke bij van andere TT rond de grens.
weinig modder en ni al te veel brede rechte stukken.
weet er iemand wie dader bij de juniors allemaal ne prijs heeft gewonne?
luke
Mountainbiker

Post by luke »

Proficiat mannen. =D> =D>
Leuke tocht en gezellige ambianche aan vertrek en aankomstplaats.
Ook aan de vriendelijke jongen van de reparatiestand nogmaals bedankt om mijn versnellingen bij te regelen.
Ik wou de toer opnemen op gps om hem volgende week nogmaals te rijden maar ik kreeg hem ni aan de waggel.
Mijn vraag : is er iemand die de tocht heeft op gps en zo ja kan die hem mij doorsturen via mail misschien ?
Alvast heel veel dank :wink:
Point7
Mountainbiker

Post by Point7 »

Ik heb hier de 42km gereden. De bordjes vanaf de autostrade naar de startplaats waren zeer duidelijk. =D> Ik had tomtomeke daar niet meer nodig.

De inschrijving ging vlot, maar dan had ik moeite om de start van de TT te vinden. Eerst zat ik blijkbaar op de weg naar de douches. #-o Daarna zat ik weer aan de chrono te prullen. #-o
Uiteindelijk toch gevonden. :wink:

Het parcours was met momenten zeer goed met leuke singletracks en kleine bergjes, maar ik vond toch dat er ook lange saaie verhard tussen zaten. Het hoeft voor mij niet 100% onverhard te zijn want zulke stukjes verhard doen soms goed, maar op deze tocht zaten toch 2 zeer lange stukken in. (fietspad en ergens tussen de velden)
De ondergrond was redelijk. Enkele vettige stroken en modderplassen, maar grotendeels droog. Toch is het duidelijk dat de grond verzadigd is door het water de laatste weken en de zon heeft nog niet lang genoeg geschenen.

Juist voor de bevoorrading nog een buiteling gemaakt op dat steil klimmetje. Halverwege begon ik te stijgeren viel naar de steile kant enkele meters naar beneden. Gelukkig was het een zachte ondergrond. #-o

De bevoorrading was in orde. Aan de bevoorrading nog Kogaboy en Forza_inja ontmoet.

Tegen het einde toe nog Fons met zijn camera tegengekomen. Hopelijk sta ik erop. [-o< :wink:

De bepijling en de borden met de splitsingen was in orde. Ook de vele seingevers is zeker een pluspunt. =D>

Afspuitstand en aprés niet bezocht. Het was wel wringen met de auto in de smalle toegangsweg bij het verlaten van het terrein.

Al bij al een leuk tochtje.
tarzan
Mountainbiker

Post by tarzan »

Zeer leuk tochtje : dit is zowat mijn lievelingsterrein. Niet echt veraf voor ons en o zo veelzijdig.
Point7 wrote: maar op deze tocht zaten toch 2 zeer lange stukken in. (fietspad en ergens tussen de velden)
Hier haalt Point7 misschien het enige minpuntje aan (maar dat is al muggeziften hoor :oops: ), maar hij heeft gelijk. Bijna alle toertochten in de buurt rij ik al een jaar of 3 à 4, en daardoor was ik wel verrast dat die lange stukken ertussen zaten. Om te recuperen ok, maar kzie het liever anders.

Maar nogmaals, dit kleine puntje van kritiek weegt niet op tegen de rest : dus dikke proficiat aan de organisatie =D>
dixties
Mountainbiker

Post by dixties »

Prachttocht met achteraf nog een leuke minicrono,heb toch nog even zot gedaan en het resultaat was1min05sec,er zullen er natuurlijk veel beter doen maar het was plezant om ook eens een crono te rijden.

Luke je hebt een pbtje
Supra
Mountainbiker
Location: Ridley Ignite; Hope; Sram X.O; DT Swiss; Reba Worldcup; Tune; Ritchey WCS; NoTubes...

Post by Supra »

! roeltje ! wrote:inderdaad heel leuke toch.
Ik heb gewonnen bij de juniors :-D
De uislag zal wel op de site komen www.team2mega.be
Voor de rest een zeer mooie tocht gereden. Er waren 1250 Deelnemers!!!
Dikke proficiat aan wouter en de rest.

Gr Didier
! roeltje !
Mountainbiker

Post by ! roeltje ! »

Supra wrote:
! roeltje ! wrote:inderdaad heel leuke toch.
Ik heb gewonnen bij de juniors :-D
De uislag zal wel op de site komen www.team2mega.be
Voor de rest een zeer mooie tocht gereden. Er waren 1250 Deelnemers!!!
Dikke proficiat aan wouter en de rest.

Gr Didier
proficiat ga direct is kijke naar mijnen tijd.
wa was uwen tijd eigelijk?
maar waar staat de uitslag eigelijk op de site
Post Reply