Leze wat er staat ... zaterdagMORGEND! roeltje ! wrote:om hoe laat word er eigelijk afgelijld.
voor- of nammidag.
kannek et parcour allis verkennen e
11/03/2007 Putte-Stabroek
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
bartgabriels
- Mountainbiker
Post by bartgabriels »
Er zal in de vm worden gepijld en in de namiddag enkele controles !
Er zullen in de chrono 3 cat zijn !
Dames ( 1 ste = koffiezet )
Heren ( 1 ste = espresso toestel )
-18 ( zal je wel zien
)
Er zullen telkens voor de eerste 10 in elke cat een prijs zijn de uitreiking = stipt 12u30
Er zullen in de chrono 3 cat zijn !
Dames ( 1 ste = koffiezet )
Heren ( 1 ste = espresso toestel )
-18 ( zal je wel zien
Er zullen telkens voor de eerste 10 in elke cat een prijs zijn de uitreiking = stipt 12u30
Last edited by wo on Sat 10 Mar 2007 18:36, edited 1 time in total.
-
bartgabriels
- Mountainbiker
Post by bartgabriels »
Het valt best mee kwa modderigheid ... Maar ik heb niet hget hele parcours gedaan, want ergens mist een pijltje (of ik heb er gewoon overheen gekeke).
Er zitte enkele leuke hellinkjes in ... En Dixie kottekes langs het parcours (al denk ik ni da da bewust daar gezet is :p)
Er zitte enkele leuke hellinkjes in ... En Dixie kottekes langs het parcours (al denk ik ni da da bewust daar gezet is :p)
- Chimaera
- Mountainbiker
Terug van het afpijlen (ik moest vroeger vertrekken want kmoet nog weg). Veeeeeeeel singletracks, asfaltstrookjes als recuperatie 10% max. Ondanks de regen van de afgelopen dagen lag het parcours er prachtig bij, hier en daar nog wel een modderstrookje maar die zijn wel te omzijlen (als je wil). Parcours is aangepast op sommige stukken (door boomvellingen, tractors die de paden hebben omgeploegd tot grachten), ook de verrassing voor de eerste bevoorrading werd wa aangepast in functie van de veiligheid voor de bikers. Seingevers zullen aanwezig zijn op de meeste gevaarlijke oversteekplaatsen. Natuurlijk ben ik een beetje bevooroordeeld, maar dit is een fantastische tour (chapeau wouterbartgabriels wrote:Het valt best mee kwa modderigheid ... Maar ik heb niet hget hele parcours gedaan, want ergens mist een pijltje (of ik heb er gewoon overheen gekeke).
greetz
Peter
cya'll 2morrow (vooral op den après aangezien dat ik achter den tap sta
- Stalen Worm
- Mountainbiker
- ! roeltje !
- Mountainbiker
Post by ! roeltje ! »
ben er ook klaar voor
sevves nogiet ete en dan om 8.30 rustig me den bike nor ginder
sevves nogiet ete en dan om 8.30 rustig me den bike nor ginder