Hopelijk geraak ik op tijd uit mijn nest
11/03/07 Rekkem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bij mij ligt lange broek al klaarTraxer wrote:Korte broek ligt al klaar.Probleemke is dat madam Traxer voor vanavond nog een feestje voorzien heeft....
![]()
Hopelijk geraak ik op tijd uit mijn nest
Als ik nu al korte broek draag , wat moet ik dan dragen als het 30 graden wordt ? Een tanga of zo
Tot morgen
- black knight
- Kerstman
- Location: tompson razor pro+ 2008 full xt, magura hs 33 brakes evo2
Post by black knight »
ik ga er ook proberen te zijn rond de klok van 7.30u voor een vijftigtal kilometer op het gemak
- den blinky
- Kerstman
Post by den blinky »
ik kom ook morgen alleen
mijnen bikemaat nie goe dus kom ik alleen en k'ga proberen voor de 80
of ik der geraakt zal ander paar mouwen zijn
zal ook rond 7u30 proberen te starten mss vind ik wel iemand om mee te rijden
allé tot morgen (pfffffffffff binnen paar uur
)
zal ook rond 7u30 proberen te starten mss vind ik wel iemand om mee te rijden
allé tot morgen (pfffffffffff binnen paar uur
Het was bij wijlen zwaar vandaag, toch een paar keer stigestaan in de modder. Ik heb de laatste lus nie bijgenomen, het was nogal laat en kwam met de fiets van Roeselare dus, er komen nog 40km bij
In totaal dus 112km! Maar ik heb er van genoten! Goede bepijling, mooie tocht, goede bevoorrading en ....prachtig weer. Proficiat mannen
In totaal dus 112km! Maar ik heb er van genoten! Goede bepijling, mooie tocht, goede bevoorrading en ....prachtig weer. Proficiat mannen
Deze morgen rond 20 na 7 in rekkem de frisse ochtendlucht gesnoven.
Da was nodig na enkel uitstoten in de camionette
Rond Kwart voor acht hebben we de teugels aangebonden.
Het tempo was goed te doen, de kledij wa minder. Windstoper aangedaan
De basistoer was voor iedereen doenbaar, maar mijn menig zelfs tamelijk veel verhard.
Wie de lus leie links heeft laten liggen
Twas echt goed te doen.
Alleen wa opletten dat we ginder al geen kartoes verschoten zo vroeg op den toer.
Voor de rest hebben we den toer gezapig af gehaspeld, tot er plots een 6 op m'n tellerke verscheen.
Den GP kwam voorzichtig naar de kop om ne keer aant boomke te schudden.
Al snel bleek, dat na het afvallen van Lichterveldenaere en Lokske, ook ikke en Vtt der af zouden moeten.
Vooral op de laatste lus in Frankrijk werd er goed doorgereden.
In de laatste km ging het lichtje bij mij wat minder fel branden
Enkele moedige woorden van den Vtt en z'n brede rug om achter te schuilen zorgden ervoor dat ik toch nog met hem de meet heb kunnen bereiken
Alweer een schoon tochtje met da bendeke ongeregelden.
@lokske: bedankt voor de wijsheden van de dag
Da was nodig na enkel uitstoten in de camionette
Rond Kwart voor acht hebben we de teugels aangebonden.
Het tempo was goed te doen, de kledij wa minder. Windstoper aangedaan
De basistoer was voor iedereen doenbaar, maar mijn menig zelfs tamelijk veel verhard.
Wie de lus leie links heeft laten liggen
Alleen wa opletten dat we ginder al geen kartoes verschoten zo vroeg op den toer.
Voor de rest hebben we den toer gezapig af gehaspeld, tot er plots een 6 op m'n tellerke verscheen.
Den GP kwam voorzichtig naar de kop om ne keer aant boomke te schudden.
Al snel bleek, dat na het afvallen van Lichterveldenaere en Lokske, ook ikke en Vtt der af zouden moeten.
Vooral op de laatste lus in Frankrijk werd er goed doorgereden.
In de laatste km ging het lichtje bij mij wat minder fel branden
Enkele moedige woorden van den Vtt en z'n brede rug om achter te schuilen zorgden ervoor dat ik toch nog met hem de meet heb kunnen bereiken
Alweer een schoon tochtje met da bendeke ongeregelden.
@lokske: bedankt voor de wijsheden van de dag
- Traxer
- Kerstman
Prachtig !
Alhoewel, de leie...
Not my cup of tea. Gooi dat er uit en ga wat dieper in Frankrijk.
Maar ja, dat is een persoonlijke mening, hé.
Deze morgen vroeg
gestart met Lichterveldenare, Grote Plateau, Veeteeteetje, Cowboy Peter en Slijkcrosserke. HanZi nog gezien en die ging ons wel weer inlopen (heeft hij ook gedaan). Met nog wat persoonlijk 'kopgevechten' en 'maaggevechten' (kaasavondje met heel wat franse wijn) de tocht aangevat.
Toch gegaan voor de volle 80 (78,5 op het tellerke). Zeer gevarieerde tocht met voor elk wat wils. Prima uitpijling, geen enkele keer verkeerd gereden. Hele goede bevoorradingen en nog een lekker broodje nadien.
Minpuntjes: 'Kioto' ok, maar graag een beetje meer water in de douches.
Bikewash was wel goed, maar toch met behoorlijke wachttijden.
Bedankt ook VTT'tje voor de 'binnenbandendépanage'. Blijkbaar kon mijn eigen bandje met dik ventiel niet door mijn velg
Al bij al een leuke rit (bel-tocht waardig) met een splijtende start van Lichterveldenare, een bloemenplukkende (en erg luidruchtige) GP, een eerder "verzopen" slijkcrosserke, een supersterke Cowboy en een plots verdwenen hanZi.
Best een leuke après ook.
De obligate (persoonlijke) punten:
Organisatie: 9/10
Bevoorradingen: 9/10
Bepijling: 9/10
Parcours: 8/10
Technische passages: 6/10
Moeilijkheidsgraad: 7/10
Fungehalte: 7/10
Graag tot de volgende.

Deze morgen vroeg
Toch gegaan voor de volle 80 (78,5 op het tellerke). Zeer gevarieerde tocht met voor elk wat wils. Prima uitpijling, geen enkele keer verkeerd gereden. Hele goede bevoorradingen en nog een lekker broodje nadien.
Minpuntjes: 'Kioto' ok, maar graag een beetje meer water in de douches.
Bikewash was wel goed, maar toch met behoorlijke wachttijden.
Bedankt ook VTT'tje voor de 'binnenbandendépanage'. Blijkbaar kon mijn eigen bandje met dik ventiel niet door mijn velg
Al bij al een leuke rit (bel-tocht waardig) met een splijtende start van Lichterveldenare, een bloemenplukkende (en erg luidruchtige) GP, een eerder "verzopen" slijkcrosserke, een supersterke Cowboy en een plots verdwenen hanZi.
Best een leuke après ook.
De obligate (persoonlijke) punten:
Organisatie: 9/10
Bevoorradingen: 9/10
Bepijling: 9/10
Parcours: 8/10
Technische passages: 6/10
Moeilijkheidsgraad: 7/10
Fungehalte: 7/10
Graag tot de volgende.