11/03/07 Rekkem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Keystof
Mountainbiker

Post by Keystof »

Rock Rider wrote:nog altijd geen antwoord gehad of we al dan niet het parcours op gps kunnen uploaden voor de rit... :-?
Zeg jong, volg gewoon de bordjes he :wink:
Steenlander
Mountainbiker

Post by Steenlander »

Welke lus van 5 Km is de mooiste in Moeskroen ?
De eerste lus of de tweede ?

Thanx
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Edward wrote:
The Exe-cutioner wrote:
flandrien wrote:exe-cutioner en de flandrien zullen er ook proberen te zijn. Eens onze krachten bundelen om de 80 km te verteren.Wss zal ik mijn fietsmaatje grondig moeten motiveren om deze afstand af te leggen, maar is ook grondig afhankelijk van het weer op die dag. Wij, althans, gaan er toch voor.
De Leie, here we come!!
Je zult mij zeker moeten motiveren om vooral die 8km langs de Leie te doen, ik zie die echt nie zitten....
Ik vraag me dus nog steeds af of dat één stuk is op onverharde grond, dus gras of dergelijke?
De langste strook van de leie is inderdaad op gras. En zuigen die boel. ZWAAR voor de kitten, maar voor d'echte doorduwers nen droom. Der komt geen ende aan...

Grtz
Toeval, want ik ben gek op die strook. Ik was virig jaar echt teleurgesteld toen we aan de brug kwamen en dus eraf moesten. Gelukkig waren de 2 stroken ervoor ook in die aard [-o< [-o< =D> =D> =D>
long fellow
Junior redactielid
Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Post by long fellow »

ik zal der ook maar voor gaan... de 80 hé
:-? maar 't zal op het gemak zijn :wink:
Dekker
Mountainbiker

Post by Dekker »

Rock Rider wrote:nog altijd geen antwoord gehad of we al dan niet het parcours op gps kunnen uploaden voor de rit... :-?
GPS opladen, vorig jaar slechts 5 geïnteresseerden. :( Daarom dit jaar niet meer, was vooral een initiatief van key met belletje. mogelijk volgend jaar opnieuw. :-)
Dekker
Mountainbiker

Post by Dekker »

Steenlander wrote:Welke lus van 5 Km is de mooiste in Moeskroen ?
De eerste lus of de tweede ?

Thanx
alle 2 even mooi!!!! de eerste heuse klimmetjes, Aalbeke, Vandecasteele, de 2de glooiende kerkeweggetjes. moet je erbij nemen! :bounce: zo kan je gemiddelde wat hoger! :-)
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

het beloofd een mooi lenteritje te worden,
zo'n 15 graden 8)
key met belletje
Mountainbiker

Post by key met belletje »

nixkey wrote:
GPS opladen, vorig jaar slechts 5 geïnteresseerden. :( Daarom dit jaar niet meer, was vooral een initiatief van key met belletje. mogelijk volgend jaar opnieuw. :-)
Beste
als u uw email adres doorgeeft aan Key met het belletje dan kan ik ze u persoonlijk bezorgen nog voor zondag morgen
key met belletje
Mountainbiker

Post by key met belletje »

nixkey wrote:
Beste
als u uw email adres doorgeeft aan Key met het belletje dan kan ik ze u persoonlijk bezorgen nog voor zondag morgen
nebraz
Mountainbiker

Post by nebraz »

je hebt PM. Bedankt bij voorbaat. =D>
Post Reply