Zeg jong, volg gewoon de bordjes heRock Rider wrote:nog altijd geen antwoord gehad of we al dan niet het parcours op gps kunnen uploaden voor de rit...
11/03/07 Rekkem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Steenlander
- Mountainbiker
Post by Steenlander »
Welke lus van 5 Km is de mooiste in Moeskroen ?
De eerste lus of de tweede ?
Thanx
De eerste lus of de tweede ?
Thanx
Toeval, want ik ben gek op die strook. Ik was virig jaar echt teleurgesteld toen we aan de brug kwamen en dus eraf moesten. Gelukkig waren de 2 stroken ervoor ook in die aardEdward wrote:De langste strook van de leie is inderdaad op gras. En zuigen die boel. ZWAAR voor de kitten, maar voor d'echte doorduwers nen droom. Der komt geen ende aan...The Exe-cutioner wrote:Je zult mij zeker moeten motiveren om vooral die 8km langs de Leie te doen, ik zie die echt nie zitten....flandrien wrote:exe-cutioner en de flandrien zullen er ook proberen te zijn. Eens onze krachten bundelen om de 80 km te verteren.Wss zal ik mijn fietsmaatje grondig moeten motiveren om deze afstand af te leggen, maar is ook grondig afhankelijk van het weer op die dag. Wij, althans, gaan er toch voor.
De Leie, here we come!!
Ik vraag me dus nog steeds af of dat één stuk is op onverharde grond, dus gras of dergelijke?
Grtz
- long fellow
- Junior redactielid
- Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp
-
key met belletje
- Mountainbiker
Post by key met belletje »
Bestenixkey wrote:GPS opladen, vorig jaar slechts 5 geïnteresseerden.Rock Rider wrote:nog altijd geen antwoord gehad of we al dan niet het parcours op gps kunnen uploaden voor de rit...Daarom dit jaar niet meer, was vooral een initiatief van key met belletje. mogelijk volgend jaar opnieuw.
als u uw email adres doorgeeft aan Key met het belletje dan kan ik ze u persoonlijk bezorgen nog voor zondag morgen
-
key met belletje
- Mountainbiker
Post by key met belletje »
Bestenixkey wrote:GPS opladen, vorig jaar slechts 5 geïnteresseerden.Rock Rider wrote:nog altijd geen antwoord gehad of we al dan niet het parcours op gps kunnen uploaden voor de rit...Daarom dit jaar niet meer, was vooral een initiatief van key met belletje. mogelijk volgend jaar opnieuw.
als u uw email adres doorgeeft aan Key met het belletje dan kan ik ze u persoonlijk bezorgen nog voor zondag morgen