RIP Cannondale Taurine Team Custom 88+

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
mo6
Mountainbiker

Post by mo6 »

Proficiat met je aankoop. En zoals altijd zal geduld stevig beloond worden.
Ik ben zeer benieuwd naar je eerste rijervaring. Ik heb ook intresse in de Taurinne, maar zou men "oude" kader inwisselen. Ik dacht nl. dat C'dale permanent een inwisselprogramma heeft lopen.
Als je hem hebt getest moet je je indrukken maar eens posten.
Grtz Mo6
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Yep, een oud Cannondale-kader kan altijd ingeruild worden.
In de huidige prijslijst staat bvb het volgende:
Scalpel-framekit (frame + Lefty Carbon SL DLR2):
- Aftermarket: 2699 Euro
- Frame Exchange: 2029 Euro
Is toch bijna 700 Euro minder he. Niet mis als je het mij vraagt. Al weet ik wel nie 100% welke de voorwaarden zijn.
mtb arno
Pro

Post by mtb arno »

ben benieuwd voor als hij compleet zal zijn.
Maratom
Mountainbiker

Post by Maratom »

Ik ben niet echt Cannondale-minded maar dit is gewoon een prachtige bike. Spijtig dat je nog wat geduld moet hebben. Troost U, ik ben ook al van half december op m'n nieuwe fiets aan't wachten. En als je dat hier zo leest zijn we niet de enigen.

Grtz.
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

mtb arno wrote:ben benieuwd voor als hij compleet zal zijn.
jij gaat de eerste zijn die hem gaat compleet zien...hadden afgesproken dat jij hem ging afmonteren he, allez toch de remmen enzo nog wa zaken... 8)
mtb arno
Pro

Post by mtb arno »

geen probleem idd,
ik hoor u nog wel :wink:
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

buk Cdale! :lol:
Zal wel een raket zijn..
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

CameleonBike.com wrote:
En onnozel ook, aangezien de cataloogprijs van het Taurine-frame + Lefty Carbon SL dan weer 1.999 EUR bedraagt
Advies verkoopprijs= 2599euro...
:oops:

Had me gebaseerd op deze prijslijst. Daarin staat het Taurine frame mét Lefty à 1.999 EUR. 'k Dacht dat dat de juiste prijzen waren...

Maar soit, blijft een bom van een fiets. Er stond in het Franse magazine Velo Tout Terrain van de maand maart een uitgebreide test. Conclusie: een echte racemachine, ultra licht en super snel!
Steven vd Eynde
Mountainbiker

Na een testrit vorige week bij Probike, dan uiteindelijk gekozen voor een 'medium'. De medium zat als gegoten (op een paar kleine verschillen na dezelfde geometrie als mn huidige GT). Volgens de tabellen, zou een small ok zijn, maar deze zou toch wat te klein uitvallen. Positief gevolg: binnen 2 weken heb ik de fiets. Net op tijd voor de Ronde Van Vlaanderen... :bounce: :bounce:
Steven vd Eynde
Mountainbiker

Vandaag nog wat nieuw materiaal aangeleverd gekregen... Mn Hope Mini's met floating discs. State of the art brakes...

Image[/url]
Post Reply