11/03/2007 Spa - GHF

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Monke
Mountainbiker

Post by Monke »

Flip FSR wrote:
Monke wrote:
Flip FSR wrote: En achteraf een lekkere vettige braadworst =P~ =P~ :lol:
Dan zullen wij er ongetwijfeld ook zijn :lol: :lol: :lol:
Voor mij ne Kriek hé :wink:
Doe mij maar ne Trappist triple dan, past beter bij die worst :lol:
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Weet nog niet of Frenske mee gaat maar ik ben zeker om half negen klaar om te vertrekken.
Ga wel maar voor de 34km, kwestie van zeker op tijd terug te zijn voor karnaval :drunk:
Monke
Mountainbiker

Post by Monke »

kawa wrote:Weet nog niet of Frenske mee gaat maar ik ben zeker om half negen klaar om te vertrekken.
Ga wel maar voor de 34km, kwestie van zeker op tijd terug te zijn voor karnaval :drunk:
Ik ook, kwestie van nog nog iets adem te hebben na paar maanden inactiviteit :lol:
Dit wordt terug conditie opbouwen.... :-?
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Frenske gaat met me mee, we vertrekken rond half acht vanuit Hechtel, ik vermoed dat we toch tegen iets voor negen aan de start verschijnen....
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

Hier is 't ook karnavalstoet, en gezien we toch niet aan het huis geraken terwijl de stoet rijdt gaan we lekker langs nagenieten ginder :lol: :drunk:
lucky7
Freelance medewerker

Post by lucky7 »

Mijn vrouwke gaat ook mee. =D> Ik weet dus nog niet wanneer we er gaan zijn.
@kawa
Moest het rond hetzelfde tijdstip zijn wanneer wij daar aankomen dan zal ik wel ne keer rondkijken of ik u ergens zie. :wink:
aresius
Mountainbiker

Post by aresius »

uiteindelijk toch voor Spa gekozen,

tot morgen, misschien komen we elkaar tegen, ik heb een lange mtb.be broek aan en heb een witte fiets (en na de rit een bruine :wink:)
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

lucky7 wrote:Mijn vrouwke gaat ook mee. =D> Ik weet dus nog niet wanneer we er gaan zijn.
@kawa
Moest het rond hetzelfde tijdstip zijn wanneer wij daar aankomen dan zal ik wel ne keer rondkijken of ik u ergens zie. :wink:
Da's goe, ik zal ook eens rondkijken of ik u ergens zie...
Valley
Mountainbiker

Post by Valley »

ja ja this weer tijd om echt te moutainbiken.Onze voornemens zijn voor dit jaar veel ardennen tochten en dat al 17 jaar goed hé.De berkenrijders van Heusden zullen met een beperkte groep pressent zijn.Groetjes aan de echte bikers.Tot zondag. :bounce: :bounce: :-D
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Wij zijn terug thuis en klaar om aan het bier te beginnen, karnaval he :drunk:

De tocht is zwaar geweest voor mij, meer dan 4 maanden niet meer op de fiets gezeten. Dan zijn de klimmen ineens zwaarder geworden #-o
Gelukkig voor de 34km gekozen zodat we toch op tijd terug aan de auto waren.

Aan de eerste bevoorrading Barny leren kennen, voor de rest niemand bekend tegengekomen. Al viel het wel op dat Spa vol vlamingen zat deze voormiddag.

Al bij al een leuke tocht om het ardennenseizoen in te zetten
Post Reply