nico eeckhout

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

serge wrote:
Riding Butcher wrote:Volledig terecht, ze zouden hem levenslang moeten schorsen, als meneerke denkt van in de winter met de bike een beetje de zot af te geven en iedereen van de weg rijdt mag hij voor mij levenslang geschorst worden, maar iedereen zijn mening hé!!!
Leg eens uit.
The return of 'metalgod' ??
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

P° wrote:
serge wrote:
Riding Butcher wrote:Volledig terecht, ze zouden hem levenslang moeten schorsen, als meneerke denkt van in de winter met de bike een beetje de zot af te geven en iedereen van de weg rijdt mag hij voor mij levenslang geschorst worden, maar iedereen zijn mening hé!!!
Leg eens uit.
The return of 'metalgod' ??
diene is al lang terug :roll:
Cr0n0
Mountainbiker

Post by Cr0n0 »

Straf is niet in verhouding met de fout ... ik zou ook ontkennen in N.E. zijn plaats.
KAMELEON
Mountainbiker

COLA

Post by KAMELEON »

ABASALON this waar
dat is waar kijk maar in de tijd van van mario chippoline of zoiets
een diene coca cola ga eens kijken wat in de volg auto's ligt
cola een nog eens cola
of red bull
een suikers een nog maar eens siukers
Riding Butcher
Mountainbiker

Post by Riding Butcher »

tt St baafs vijven, wie is daar ook NE, omdat er mensen zijn die nog niet zo lang biken en nog niet technisch aangelegd zijn, moest MENEER NE op ne single track met een gevolg van nog een 15-tal bikers, sommigen gewoon de struiken inrijden, echt nen topsporter.
jimi
Mountainbiker

Post by jimi »

volledig offtopic...........ik heb op het bk verleden jaar tijdens de vrije sessie sven nys bijna zien vallen over mijne maat die een wreed stom ding dee...en weet je wat sven zei? das niks jong
ik dacht dat sven daar ging uitvliegen,maar absoluut niks,chapeau voor sven,sindsdien heb ik nog meer respect gekregen
sorry voor de offtopic
Post Reply