Al nieuws gekregen van nixkey omtrent de GPS vraag?Rock Rider wrote:is er, net zoals vorig jaar, weer de mogelijkheid om het parcours in te laden op gps?
Ik vond dat een schitterend idee...
Kunnen we zaterdag al op verkenning?
Ja, ikke.slijkcrosserke wrote:Ik ken da "rustig" tempo van den trein![]()
Mo daar zitten we op de zelfde golf lengte é Vtt.
Laat ze maar vlammen, zij die de kleine toer doen.
Ik ga voor de grote toer en om van deze te genieten![]()
En zoals gezegd als er in de laatste km nog een scheutje over is kunnen we nog altijd de kraan eens open draaien![]()
We zijn dus al met een treintje van drie voor den grote toer:
1) Lichterveldenoare
2) Vtt-tje
3) Ikke (slijkcrossertje)![]()
![]()
![]()
Nog andere liefhebbers?
Post by fast & furious »
Post by Rock Rider »
het opladen van het parcours was pas op de tocht zelf... Vond ik wel goed!SuPaH FLY wrote:Al nieuws gekregen van nixkey omtrent de GPS vraag?Rock Rider wrote:is er, net zoals vorig jaar, weer de mogelijkheid om het parcours in te laden op gps?
Ik vond dat een schitterend idee...
Kunnen we zaterdag al op verkenning?![]()
![]()
Post by dark dingo »
hey lokkie...zou de gij dan nie beter uwen nick veranderen in "spongebob"??lok 36000 wrote:ik heb daar de laatste tijd ook nog al wat last van. Zou toename van vochtgehalte zijn door al dat regenen?grote plateau wrote: om mijn(in volume steeds groter wordende) wagonnetje aan te pikken.
Hé Aussie dog, hoe is't met uwen "helm" ???dark dingo wrote:hey lokkie...zou de gij dan nie beter uwen nick veranderen in "spongebob"??lok 36000 wrote:ik heb daar de laatste tijd ook nog al wat last van. Zou toename van vochtgehalte zijn door al dat regenen?grote plateau wrote: om mijn(in volume steeds groter wordende) wagonnetje aan te pikken.
in een spons kan er ook nogal wa water!!(of leffe!!)