11/03/07 Rekkem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Goesting om samen den toer aan te snijden?Lichterveldenaere wrote:Al twee jaar geprobeerd de 80 te doen, maar nog nooit gelukt. De eerste keer door een valpartij de rit ingekort tot een goede 56, de tweede keer zoals de meesten een lus gemist (ergens een pijltje gemist).slijkcrosserke wrote:Kga zeker om 7u30 vertrekken met den forumtrein![]()
maar kweet nog niet of ik voor de 72 ga zoals den trein of toch de 80 km ga bollen. Ik zal wel zien den zondag.Maar met het risico van hier serieus op mijn bek te gaan, wil ik gerust vooraf zeggen dat ik dit jaar voor de 80 ga. 't Mag 'mollenjongen' regenen voor de rest van de week, maar 'k val bij wijze van spreken nog liever dood, dan dat ik hem nu niet doe.
('k zal dan best wel wat trager starten dan in Anzegem vorige week)
Aangezien de rest van de ECHTE mannen
Start je ook om 7u30?
- Frustie Dtr
- Mountainbiker
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
Ik zal ook proberen aanwezig te zijn tegen 7.30u om mijn(in volume steeds groter wordende
) wagonnetje aan te pikken.
Ze spreken van 15° en een lentezonnetje.

Ze spreken van 15° en een lentezonnetje.
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Ik probeer ook om op dat onzalig vroeg uur er te zijn. Ik rij natuurlijk niet zo snel als jij, maar op zo'n afstand is dat misschien ook niet echt aangeraden.slijkcrosserke wrote: Goesting om samen den toer aan te snijden?
Aangezien de rest van de ECHTE mannenbang is van de "leie"!
Start je ook om 7u30?
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Na het wat wikken en wegen dit weekend haak ik ook NIET af,zulle.
Ik ga ook voor de 80 km.
De leiestrook bevindt zich toch tamelijk vroeg in het begin,dus ga ik ze ook meepikken.
Het is wel zo dat ik met het gedacht naar Rekkem afzak om het op mijn gemak te doen.(Althans tot kilometerpunt 60).Wanneer ik me dan nog goed voel,ga ik proberen van mijn gemiddelde nog wat op te krikken.
Maar als het ne vliegende start wordt,mij niet gezien deze keer.
De afstand primeert voor mij en niet het gemiddelde.(Al moet ik daarvoor van in het begin lossen,ik rij aan mijn eigen tempo)
Om 7u30 hoop ik stipt te vertrekken en ik denk toch dat ik er een viertal uur rijtijd zal over doen.(Zonder wachttijd aan de bevoorradingen).
Hopelijk hebben we niet teveel pech zodat we nog wat tijd overhebben voor wat apres.
Allez,als het weer is zoals ze zeggen dan zal het in "korte broek en korte mouw" tenuetje worden.Eindelijk.
Ik ga ook voor de 80 km.
De leiestrook bevindt zich toch tamelijk vroeg in het begin,dus ga ik ze ook meepikken.
Het is wel zo dat ik met het gedacht naar Rekkem afzak om het op mijn gemak te doen.(Althans tot kilometerpunt 60).Wanneer ik me dan nog goed voel,ga ik proberen van mijn gemiddelde nog wat op te krikken.
De afstand primeert voor mij en niet het gemiddelde.(Al moet ik daarvoor van in het begin lossen,ik rij aan mijn eigen tempo)
Om 7u30 hoop ik stipt te vertrekken en ik denk toch dat ik er een viertal uur rijtijd zal over doen.(Zonder wachttijd aan de bevoorradingen).
Hopelijk hebben we niet teveel pech zodat we nog wat tijd overhebben voor wat apres.
Allez,als het weer is zoals ze zeggen dan zal het in "korte broek en korte mouw" tenuetje worden.Eindelijk.
veeteeteetje wrote:Na het wat wikken en wegen dit weekend haak ik ook NIET af,zulle.
Ik ga ook voor de 80 km.
Zal bij mij ook tegen 7u30 zijn of mss wel 7u40 , hopelijk is de trein niet te stipt en dus nog niet vertrokken en is er mss. een kleine 10 min. speling , ge weet nooit hé
Tot zondag !
Ik ken da "rustig" tempo van den trein
Mo daar zitten we op de zelfde golf lengte é Vtt.
Laat ze maar vlammen, zij die de kleine toer doen.
Ik ga voor de grote toer en om van deze te genieten
En zoals gezegd als er in de laatste km nog een scheutje over is kunnen we nog altijd de kraan eens open draaien
We zijn dus al met een treintje van drie voor den grote toer:
1) Lichterveldenoare
2) Vtt-tje
3) Ikke (slijkcrossertje)
Nog andere liefhebbers?
Mo daar zitten we op de zelfde golf lengte é Vtt.
Laat ze maar vlammen, zij die de kleine toer doen.
Ik ga voor de grote toer en om van deze te genieten
En zoals gezegd als er in de laatste km nog een scheutje over is kunnen we nog altijd de kraan eens open draaien
We zijn dus al met een treintje van drie voor den grote toer:
1) Lichterveldenoare
2) Vtt-tje
3) Ikke (slijkcrossertje)
Nog andere liefhebbers?