11/03/07 Rekkem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
andro
Mountainbiker

fietsen

Post by andro »

kan je een fiets huuren :-D :lol: [/b]
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

Signer wrote:Hello,

Had graag een keer geweten oelang dat je over de 80km rijd. #-o
Ongeveer hééééé :lol: weeet ook dat dat schilt van pers. tot pers.
Had me beetje misrekend in de france,:^o vandaar.

grtz
Als je nu , om makkelijk te rekenen een gem. neemt van 20km/u is dat 4uur rijden en reken er mss een uur bij ( bevoorradingen en eventuele pech ) , dan zal dat ongeveer op 5u komen .

Dat zal het ongeveer beetje zijn he ( grof berekend :wink: )

Start ge niet mee om 7u30 , de P ziet dat niet zitten heeft hij mij vanmorgen verteld , en gij ?

Ciao
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

moonrider wrote:

grtz
Als je nu , om makkelijk te rekenen een gem. neemt van 20km/u is dat 4uur rijden en reken er mss een uur bij ( bevoorradingen en eventuele pech ) , dan zal dat ongeveer op 5u komen .

Start ge niet mee om 7u30 , de P ziet dat niet zitten heeft hij mij vanmorgen verteld , en gij ?

Ciao
Moonrider, ik denk da ge geen 80 km zult doen aan 20 km/h zunne op da parcours... Verschiet nie hé want ze voorspellen nog een drietal dagen regen... :wink:
de P
Mountainbiker

Post by de P »

Inderdaad de P ziet da nie zitten wé te 7.30 starten en ton nog 80 km rijden. Ge zie gulder allemalle cracks, moa da wist gieder al é :-)
'k peiz dak goan starten met de 2e shift en voe rood en blauw ga goan. Da's ongeveer 50 km en das voe ne oude diesel gelik ik genoeg.

grtz

P
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Kga zeker om 7u30 vertrekken met den forumtrein :bounce:
maar kweet nog niet of ik voor de 72 ga zoals den trein of toch de 80 km ga bollen. Ik zal wel zien den zondag.

Is er soms iemand van de organisatie die nog een laatste update heeft over de staat van den toer en vooral over het stuk leie :bounce: :evil:
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

Rock Rider wrote:
moonrider wrote:

grtz

Ciao
Moonrider, ik denk da ge geen 80 km zult doen aan 20 km/h zunne op da parcours... Verschiet nie hé want ze voorspellen nog een drietal dagen regen... :wink:
Twas daarmee dat ik zei makkelijk en grof berekend , tzal er dichter bijzijn dan 10 of 30 :wink:
T'is daarmee , hangt af van parcour en benen , daarmee vind ik dat lussensysteem heel goed maar denk dat 80 toch teveel zal zijn voor een zware regenperiode als nu #-o .
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

slijkcrosserke wrote:Kga zeker om 7u30 vertrekken met den forumtrein :bounce:
maar kweet nog niet of ik voor de 72 ga zoals den trein of toch de 80 km ga bollen. Ik zal wel zien den zondag.
Al twee jaar geprobeerd de 80 te doen, maar nog nooit gelukt. De eerste keer door een valpartij de rit ingekort tot een goede 56, de tweede keer zoals de meesten een lus gemist (ergens een pijltje gemist). #-o Maar met het risico van hier serieus op mijn bek te gaan, wil ik gerust vooraf zeggen dat ik dit jaar voor de 80 ga. 't Mag 'mollenjongen' regenen voor de rest van de week, maar 'k val bij wijze van spreken nog liever dood, dan dat ik hem nu niet doe.
('k zal dan best wel wat trager starten dan in Anzegem vorige week :oops: )
Dekker
Mountainbiker

Post by Dekker »

Hier de orgasmisatie: :lol:
Ondanks de vele regen geen ploeterboel, zelfs de leie goed berijdbaar, blijft wel hard duwen. Lus leie, linkeroever 3500m, gevolgd door nog 2250m(Lauwe). Lus leie enkel voor wie uithouding heeft!!
In de lus Lauwe: ook preshoekbos, hou jullie aan de uitgestippelde route en respecteer de natuur. We willen toelating blijven krijgen voor dit natuurdomein. Ook nieuw leiebos voor de eerste keer mogelijk, we leggen zelf een bruggetje. Binnen enkele jaren komt dit een heus woud!
Basis: Strook LAR volledig weggelaten, veel zwerfvuil, en te drassig. Basis moet ook voor een beginnende mountainbiker goed te doen zijn. Afstand blijft ongeveer 24km, want nieuwe strook “Hilaire” bij op einde.
Moeskroen, altijd goed te doen, nog meer klimmetjes. leuk door de boomjes fietsen! :P Enkel aan natuurdomein kan er een strook zeer nat liggen, we beoordelen dit zaterdag.
Frankrijk: regen of niet altijd te fietsen, hellingen en kassei veranderen niet met veel regen. Kleine leuke lus neem dit erbij als je nog tijd en krachten hebt.
Gemiddelde in Rekkem, voor een goed geoefende fietser ongeveer 20km/u
Moeskroen sneller, Lauwe trager.
De zone borden klaargemaakt, de bevoorrading besteld en beter weer aangevraagd! en vooral jullie zijn allemaal hartelijk welkom! :bounce:
Signer
Mountainbiker

Post by Signer »

Ciao

Yupse,

Ga toch ooit een keer moeten lukken om met de forumtrein te starten. :cry:
Zal het een keer voorleggen aan mijn broer,zodat we mss om 7u30 paraat zijn en dan ongeveer gezamelijk aankomen met de P (langslaper) en Leffingenoartje.
Denk dat 20km/u wel ietsie pietsie positief is,[-X reken van 5 en een halfuurke mijn achterwerkje te peinigen.

Grtz
Signer
Mountainbiker

Post by Signer »

Jajaaaaa :wink: ,kweet het tis pijnigen.
Maar met peinigen voelt da beter :^o :^o
nu ga'k slapen wé.

Grtz
Post Reply