11/03/07 Rekkem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

SuPaH FLY wrote: Alleen weet ik niet zeker of die 80 km wel iets voor mij zal zijn. :lol:
Momenteel is 50 KM zo'n beetje de afstand die voor mij persoonlijk te doen is. :roll: :roll: :roll:
Mss da moustache dat ook ziet zitten ???
Het enige redelijke antwoord hier is natuurlijk:
Ge zie gie zot zekers?#-o #-o #-o
Maar als da nu echt moet, dan proberen we dadde natuurlijk. Voordeel met die lussen is dat je nog altijd een 'stripke' kunt zeuren, mochten de kieten nie echt willen meespelen!
Dekker
Mountainbiker

Duwen, niet ploeteren!

Post by Dekker »

Vorig jaar waren wij organisatoren reeds aanwezig om 6u45 maar de cafetaria uitbater kwam maar openen om 7u15, toch net op tijd kunnen starten met inschrijven. Dit jaar hebben we erop benadrukt dat wij en ook jullie vroege vogels de zaal vroeger binnenkunnen. Dus welkom vanaf 7u00 Inschrijven vanaf 7u30.
De leie inderdaad voor wie uithouding heeft, doseren!
Ga je niet voor 80km laat lus leie menen liggen. Overal toch redelijk goed berijdbaar dit weekend, ondanks de vele regen.
Enkel een kort stuk aan begin van de tocht aan kraaiveld heel drassig. De rest is goed berijdbaar. Het wordt duwen, niet ploeteren.
Ga je voor de volle 80km, neem alle lussen, dan mis je niks. :lol:
Signer
Mountainbiker

Post by Signer »

Hello,

Had graag een keer geweten oelang dat je over de 80km rijd. #-o
Ongeveer hééééé :lol: weeet ook dat dat schilt van pers. tot pers.
Had me beetje misrekend in de france,:^o vandaar.

grtz
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

samen met enkele andere steenbakkers ben ik er ook bij!!altijd goed georganiseerde tt en deftig off road parcour!!ik probeer ook om zoveel mogelijk km af te malen,hopelijk een lekker bike-weerke net zoals in anzegem zondag laatstleden!@ organisatie:enig idee hoeveel hm we kunnen verwachten op de 80 km?
GREETZ DINGO 8)
barty
Mountainbiker

uitdaginske

Post by barty »

De Anglo-boys uit Zulte komen ook afgezakt naar Rekkem. Met enkelen gaan we proberen om de 80 km af te werken,de anderen zien wel.
Hopelijk blijft het niet de ganse week pijpestelen regenen anders zou het wel eens extreem zwaar kunnen worden, vrees ik.
De Delegatie van de Anglo-boys bestaat voorlopig uit : Frans, Peter en mezelf, ben ne keer benieuwd wie van ons 10-koppig clubje nog de uitdaging aangaat.
Aja nog iets : Weet er iemand welk streekbierke ze serveren in Rekkem??Dat zou ook wel ne keer belangrijk kunnen worden.
Tot dan
Barty
nebraz
Mountainbiker

Post by nebraz »

Als het zo blijft regenen zullen er veel raar opkijken als ze de 80km willen rijden.

Degene die de 55km van afgelopen TT in Wevelgem hebben gereden zullen dit wel beamen. De 55 voelde in de benen alsof je het dubbele had gereden. De parcours in Rekkem zijn op vele stukken hetzelfde.

Ikzelf mijdt de leiekanten voorlopig op mijn trainingparcours wegens teveel modder.

Maar oké, we zien wel zondag. Een paar dagen droog weer kan al veel goed maken.
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

nebraz M/29j. wrote:Als het zo blijft regenen zullen er veel raar opkijken als ze de 80km willen rijden.

Degene die de 55km van afgelopen TT in Wevelgem hebben gereden zullen dit wel beamen. De 55 voelde in de benen alsof je het dubbele had gereden. De parcours in Rekkem zijn op vele stukken hetzelfde.

Ikzelf mijdt de leiekanten voorlopig op mijn trainingparcours wegens teveel modder.

Maar oké, we zien wel zondag. Een paar dagen droog weer kan al veel goed maken.
misschien zien we elkaar daar wel voor die leffe... :wink:

Inderdaad, velen zullen raar opkijken als ze hier voor de 80 km gaan! Is een tochtje dat niet te onderschatten is... Vorig jaar ook gereden en hier en daar fameus gepuft! Dit jaar zal het zeker niet anders zijn met zo'n weer! :wink:
Frustie Dtr
Mountainbiker

Post by Frustie Dtr »

Wel een eindje van huis (Lissewege) ... maar zo te lezen zeer interessante tocht.
Inschrijven mogelijk tot 11u30? ... (komt anders niet veel voor op een zondag)
frustie TB
Mountainbiker

Post by frustie TB »

ja ziet er leuk uit

misschien dat ik ook afzak nr Rekkem
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Ik kom ook af waarschijnlijk met een paar Choufkes voor de tweede shift lees (later vertrekken van Middelkerke) :wink:

we zijn benieuwd naar het vernieuwde parcours :roll:

En ze spreken van een lente zonnetje :P

groeten en tot zondag :wink:
Post Reply