Mij hebben ze wijsgemaakt dat die manier niet ideaal is voor de voorvering...
Klopt dit??
Dus liever horizontaal...
Eric B
Hoe bergen jullie fietsen op
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Ik denk dat daar ergens een topic van moet zijn, hier op 't forum.Eric B wrote:Mij hebben ze wijsgemaakt dat die manier niet ideaal is voor de voorvering...
Klopt dit??
Eric B
In elk geval : mij hebben ze 't zelfde wijsgemaakt
Komt daar nog bij dat ik m'n 2 fietsjes-met-schijfremmen zowiezo horizontaal moet opbergen. Gelukkig heb ik in de garage plaats genoeg om die 4 velo's kwijt te geraken : 2 die gewoon tegen de muur staan, en 1 of 2 fietsen die op een tegen-de-muur-gevezen "fietsendrager" hangen (zo eentje voor op de achterruit van uwe auto).
- Dingo
- Mountainbiker
- Location: Minerva outback 2003, canyon yellowstone custom en specialized fsr custom
Ik zie niet meteen een gevaar voor de voorvering. Maar je hoeft niet eerst een andere fiets weg te nemen om aan een andere te kunnen.Eric B wrote:Mij hebben ze wijsgemaakt dat die manier niet ideaal is voor de voorvering...
Klopt dit??
Eric B
Mijn systeem heeft veel voordelen :
- je kan tegen de vrouw zeggen : ik moet dringend gaan fietsen, want hoe hangt die fiets daar, dat is niet goed en dan gaat het kapot en dan kost het geld en dan kan je minder gaan winkelen...
Je bent net je fiets aan het pakken en je vrouw zegt : schat, (want zo begint elk commando) zet eens rap de vuilbak buiten.
Met mijn systeem ben je zo rap weg dat je dit niet meer hoort.
Toch goed over nadenken vooraf
- devil biker
- Mountainbiker