1) Fietsen is niet te vergelijken met gemotoriseerde voertuigen
2) Het wordt eens dringend tijd dat mensen stoppen met hun vuil weg te
gooien in het bos.
2) Gemotoriseerde voertuigen horen niet thuis in een bos.
3) Ik heb ooit een enduro gekocht, maar terug verkocht omdat ik er
nergens mee kon gaan rijden
parcours komen voor die mannen.
4) Dat de mensen eindelijk eens stoppen met klagen over elkander
verdomme!
gewoond bij mijn ex-vriendin. Ik heb daar geslapen op een niet
geïsoleerde zolder. 1 nachtje wa last gehad van het lawaai en daarna
nooit meer last en zelfs heel goed geslapen. De vliegtuigen
passeerden meerdere malen per nacht net over het dak van da huis.
De luchthaven is er altijd al geweest en zal er (hopelijk) altijd blijven.
So get over it!
Later heb ik pal naast een treinstation gewoond. Elke keer er een trein
passeerde trilde gans mijn kot. Maar ja het station was er voor mij,
mijn app was een stuk goedkoper als een ander, ik wist het op
voorhand... Dus klagen en eisen dat het station verdwijnt????? Waar
zijn we mee bezig jongens.
Ik doe ook aan karting. Niet van die indoorkarts, maar de echte prof. karts (180 km/u - 0->100 in 4 sec
Een voorbeeld: In eindhoven is er een super zalig kartcircuit. Dit circuit is gelegen naast een militair vliegveld en een motocross parcours. Er woont in een straal van 3 km geen kat! Wat blijkt.... De groenen hadden ineens besloten dat de karts teveel lawaai maakten en daarom moet iedereen een milieudemper kopen van 8000 BEF. Begrijpen wie begrijpen kan.... Gevolg wij (en nog vele anderen) gaan daar niet meer. Er zijn al verschillende circuits gesloten op die manier. In België zijn er ook niet veel circuits (ik schat een 5-tal), met als gevolg dat we vele km's moeten rijden voor onze hobby uit te oefenen... Het is te moeilijk voor mensen om een circuit op te starten.
Het klink misschien een klein beetje onredelijk, maar waarom houden de GROENEN hun altijd bezig met de kleine vis in de maatschappij????? Ze zouden beter ervoor zorgen dat motoren op water uitgebracht en betaalbaar worden. Dan rijdt men over zoveel jaar op water, dan pas zal de CO2 fors dalen.