04/03/07 Kortrijk-Dutsel ( Holsbeek- Vl Brabant)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Guest

Post by Guest »

hallo
als één van de mede verantwoordelijke van het uittekenen van het parcours wil ik alvast bedanken voor de toch nog (ondanks de modder) veel positieve reacties.
Waar we ons (in onze eerste organisatie ) vooral in vergist hebben is dat het een verschil is met 10 man over een stuk wei te rijden of als nummer 200 daardoor te gaan hierdoor waren er inderdaad veel stukken die zaterdag tijdens het afpijlen (ondanks stortregen en stormwind) nog berijdbaar waren op zondag niet meer (voor de meesten toch) berijdbaar waren; hier zullen we volgend jaar zeker rekening meehouden.

tot volgende keer
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Post by Fons Moors »

film en wat fotokes staan op het net
Image
Cuypie
Mountainbiker

Post by Cuypie »

Ik vond het een geweldige zonnige dag en heb echt genoten van de door de modder geschapen technische stukken! knap parcours, jammer dat je op de klimmetjes net niet naar boven kon fietsen.
tot volgend jaar!
herbike
Mountainbiker

Post by herbike »

t wordt tijd dat ik ook eens wat zeg,tis hier op dit siteke wel een plezante bedoening.

Die van de chiro van Kortrijk-Dutsel die zochten iets om nog wat geld int bakske te krijgen om hun lokaal nog wat in orde te zetten.
Het idee om een tourtocht te organiseren kwam van plaatselijke mountainbike fanatiekelingen die het wel zagen zitten om een tourtochteke te organiseren.Die fanatiekelingen zijn regelmatige tourtochtbezoekers en ouders van de chiromannen.De mannen en de vrouwen van chiro hebben dan een handje toegestoken met parking,bevooraading enz.

Dus gasten de opbrengst van jullie bijdragen en van jullie onverdroten inzet wordt goed gebruikt,misschien voor een paar douchkes meer of zo.

Ik heb het parcour ook eerder al gefietst en het is inderdaad stoempen van 't begin tot teinde.

Aan de filmer van dienst:tof gedaan.

Gezien op het filmke?Misschien een idee om de fietsen te kuisen:Aflikstand aan de Jos Theys Boerderij.Met een kalfke of 100 moet dat wel lukken

Herbike
bam-bam
Mountainbiker

Post by bam-bam »

qua parcours had ik er toch meer van verwacht. Al meer in deze streek komen rijden en toen toch meer klimmekes en technischere stukken dan hier :( Ik vond hier weinig uitdaging. Tenzij ge modderslippen en door plassen rijden waarvan ge de diepte ni kunt schatten :bounce: een uitdaging noemt :roll:
Kwam ik op't einde bordje tegen "splitsing", "alternatieve route". Wist ik veel wat dat wou zeggen? Ikke dus de gewone verder gevolgd tot grote spijt! Leek wel een kilometer te voet modderbaggeren... Ni Normaal, dit hadden ze gewoon moeten schrappen!
Al sjans dat ik die Seaco-mannekes tegenkwam, dan was't nog wa plezant (he Ken :) En ook hunne bike gewassen aan de bevoorrading, door Mr Kalf :)
bikerat
Mountainbiker

Info op papierke

Post by bikerat »

Voor bam-bam.

Bij de inschrijving werd er een papierke met noodnummer en uitleg over de alternatieve route gegeven. Het stond erop dat dit laatste stuk er erg slecht bij lag. Als ge dan weet dat het zaterdag heel de dag gegoten heeft moogt ge aan het ergste verwachten... Ik heb dit ook gereden (gezwommen) maar ge zult mij niet horen klagen...De info was er. Dus dik in orde....

Door de regen was het parcour zwaar maar daar kan de organisatie niet aan doen. Info aan de start prima (Kaarten met route enz. papierke met noodnummumer prima, Afpijling prima, zone aanduiding prima, bevoorrading prima, Als dit de eerste organisatie was van die mannen verdient dit alle lof. Het was zeker boven gemiddeld. Ok, de afspuitstand en douches waren niet je dat maar dit kom je vaaker tegen.

Ik vond het tof en heb genoten
dejo
Mountainbiker

Post by dejo »

ik sluit mij volledig aan bij bikerat
Gé claxon
Mountainbiker

Post by Gé claxon »

idd geweldige tocht =D> maar moet toegeven dat ik op het laatste toch aan het aftellen was 39.5 km. gem.14 :oops: zeer zeker ergens misreden ondanks de zeer goede afpijling =D>
Post Reply