houffalize 2007

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
jerwain
Mountainbiker

Post by jerwain »

Heb net opgemerkt op de site van de wereldbeker.

Het parcours plannetje en hoogteprofiel staat online, er is een kleine lus bijgekomen waardoor er 1 afdaling en klim bijkomen tegen het einde van de lus. Ziet er in ieder geval al heel goed uit. Parcours is nu +- 7,5km

Ook het volledige programma staat online.
Voor de mensen die de Open wedstrijd willen rijden (waaronder ikzelf :-) ) er is een opsplitsing tussen renners met licentie en zonder. Met is om half 3 en zonder half 5.

http://all-event-organisation.be/programme.asp

Ik hoop dat de informatie nuttig is.
Gumball
Mountainbiker

Post by Gumball »

Ik vermoed dat dit wil zeggen dat licentiehouders 'funklasse A' ook in de categorie met licentie moeten rijden!

Aangezien er niet zoveel elite z contract en beloften zijn met 20UCI punten zal de concurrentie in de categorie met licentie heel zwaar zijn!
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

spijtig is dat ze hier ook geen tt organiseren op zaterdag en zondag zoals in Spa, heb nog maar 1 keer haan biken in houffa met de ride with the champions enkele jaren geleden.

Massini 8)
bunnybiker
Mountainbiker

Post by bunnybiker »

Is er hier nog volk dat de zaterdagkoers (open wedstrijd) zoekt mee te rijden en ginder een verblijf heeft geboekt ? Ik zou graag weten waar alleman zit, kwestie van zeker wat bekend volk tegen te komen.... [-o<
Fluffy
Mountainbiker

Post by Fluffy »

Ik ga de open rijden, zonder licentie. 'k Ga de dag zelf naar ginder rijden, aangezien het toch pas in de namiddag is.
mb
Mountainbiker

Post by mb »

Weet er iemand of er een appart klassement is voor masters 1 en 2.
zombie
Mountainbiker

Post by zombie »

Fluffy wrote:Ik ga de open rijden, zonder licentie. 'k Ga de dag zelf naar ginder rijden, aangezien het toch pas in de namiddag is.
idem... :bounce:
Zikke
Mountainbiker

Post by Zikke »

Ik ben ook van plan om de open wedstrijd te rijden (zonder licentie). Ik zou wel de vrijdag al vertrekken met de caravan en tot de zondag blijven. Welke camping is het meest geschikt in Houffalize ? Iemand tips ?
biker steven
Mountainbiker

Post by biker steven »

camping viaduct, maar ik denk dat je snel moet zijn om nog een plaatsje te hebben :lol: :lol: deze is rap volzet
ligt maar op een 1km van het dorp en op enkele meters van het parkoer :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
ikzelf zal enkel maar komen kiken :wink:
WIP
Mountainbiker

Post by WIP »

Hoe zit het met de Mobilehome, wij komen met onze camper.
Waarschijnlijk zullen we niet aan de rivier kunnen staan zoals met de marathon. (standen fabrieken).
Post Reply