18/03/2007 Raid du Sart Tilman

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
Jeremy
Mountainbiker
Location: Cannondale Scalpel 29er carbon 1, Trek x-caliber 29 en nen Eddy

18/03/2007 Raid du Sart Tilman

Post by Jeremy »

Hey, ik heb heel wat vragen ivm deze wedstrijd, het zou voor mij de eerste keer zijn dat ik deelneem.

Wie gaat er ook deelnemen aan deze raid?
Zijn er mensen die al ervaring hebben met deze wedstrijd?
Is er iemand die een overnachtingsplaats kan aanraden?
Zijn er nog mensen van West-Vlaanderen die zouden deelnemen?
dtf
Mountainbiker

Post by dtf »

Ik heb verleden jaar het brevet 50km gedaan,ik was 9de met een gemiddelde snelheid van 19.8km/h,er waren 855hoogtemeters.
Als het droog ligt,is het dus redelijk goed te rijden,ik was terug op 2H25,als het nat blijft zoals nu,zal het wel andere koek zijn vrees ik..
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

Mwa, denk dat het er toch nog redelijk goed berijdbaar blijft, gisteren viel het er in die streek toch alleszinds goed mee.
berggeitje1
Mountainbiker

sarttilman

Post by berggeitje1 »

Heb hem vorig jaar ook gereden zeker een aanrader om het seizoen mee te beginnen. Hopelijk hebben ze dit jaar wel warm water in de douche.
Ik heb de chrono van de 55 km.
Ja Jeremy er zijn nog wvl' ers die naar ginder trekken.
Wij overnachten daar niet omdat het niet zo ver is, 1u30 min tot 1u.45 min rijden. Het is in de buurt van het voetbalstadion van standaard Luik
Supernaut
Mountainbiker

Post by Supernaut »

dtf wrote:Ik heb verleden jaar het brevet 50km gedaan,ik was 9de met een gemiddelde snelheid van 19.8km/h,er waren 855hoogtemeters.
Als het droog ligt,is het dus redelijk goed te rijden,ik was terug op 2H25,als het nat blijft zoals nu,zal het wel andere koek zijn vrees ik..
Vorig jaar ?
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

ik en massini gaan hem ook rijden hopelijk. aan wat mogen we ons allemaal verwachten, ik heb al gehoord en gelezen veel klimwerk? en krijgen we ook wat technische klimmekes en afdalingen voorgeschoteld? alle info is welkom.
Vlammer
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert, Colnago ARTE, Ridley Scorpion, Scott scale ltd

Post by Vlammer »

Ik ga deze ook rijden en kom ook van W-Vl.
Steven
Mountainbiker

Post by Steven »

Vorig jaar de chrono gereden en eindigde toen op een redelijke 13e plaats. M'n bikemaatje had toen zelfs gewonnen. :-) Tegenwoordig ben ik zes kilo zwaarder en zal de toertocht van 45 km rijden. :oops:
Jeremy
Mountainbiker
Location: Cannondale Scalpel 29er carbon 1, Trek x-caliber 29 en nen Eddy

Post by Jeremy »

Ok, das al een zorg minder als ik de dag zelf kan opgaan. Als het weer meezit ga ik het eens proberen.
Handige Harry
Mountainbiker

Post by Handige Harry »

het zal er zéér modderig zijn!! na 5 keer achterelkaar gereden hebben twijfel ik dit jaar!
Post Reply