04/03/07 Kortrijk-Dutsel ( Holsbeek- Vl Brabant)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bert bibber
Mountainbiker

Post by bert bibber »

na wat ik hier allemaal lees ben ik blij dat ik 80 km op de baan ben gaan rijden. :-D :-D
groeten bert
phille
Mountainbiker

Post by phille »

Wilhelmaximus wrote:Awel het was zwaar maar voor mij mag dat elke week zo zijn.
ik was er mss niet maar als je alle weken in die prut rijd dan gaat er nog iemand gelukkig zijn en dat ben jij, je vrouw of je geldbeugel niet :-)
franco
Mountainbiker
Location: kraftstoff X1 kraftstoff H1 kraftstoff H2 Thompson xline carbon

Post by franco »

KONA-boy wrote:at jimi :

euh ... 1 bevoorrading op 55 km ...... medisch onverantwoord ??? :-?

Daar kan ik alleen maar op zeggen : gij onnozele pipo ...!!!

ALs biker zorg je ervoor dat je zelf drank en eten voorziet, of verwacht je misschien ook dat op alle vaste parcours en dergelijke om de 15 km een eet- en drankgelegenheid gezet wordt ... De ardennen zouden er nogal lief gaan uitzien !

en p.s. voor ge terugschiet ivm uw medische flater, ik werk reeds meer dan 15 jaar in de medische sector, dus weet PERFECT waar ik het over heb ...)
Akoord, ik heb al vele tochten alleen ondernomen, waaronder honderd kilometer op en rond de vetoux. Dan neem je alles mee he, maar als ik betaal voor een TT dan verwacht ik dat je eten en drinken krijgt op gezette tijden of dient die TT om de clubkas te spijzen en dan bezuinigen we maar op bevoorading?
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Mannekes allemaal hierboven: wees aub een klein beetje redelijk zeg!!
Als de Topic starter dit allemaal leest zal hij niet gelukkig zijn met zoveel negatieve kritiek. Akkoord, als de kritiek terecht is dan mag dit gezegd worden. Ik denk bvb aan de afspuitstand. Dat kon idd beter.
Maar ze organiseerden voor de 1ste keer een TT en dan heb je aanloopfouten. Geef ze toch wat krediet aub.

Nemen jullie als jullie een trainingsrit rijden van 45km ook altijd eten mee om onderweg 2 of meer keer uitgebreid te vreten????
Er zijn hier in het forum al talloze diskuties geweest over bevoorradingen en alles wat ermee te maken heeft ( te veel/te weinig , te laat/te vroeg , te weinig fruit/te veel fruit, ....enz.).
Stopt er nekeer mee #-o
tamme zak
Mountainbiker

Post by tamme zak »

man man wat een bende kinderen is dat hier zeg ik ben al een jaar hier ingeschreven maar heb nog nooit gantwoord of reaktie gegeven omdat ik vind dat idereen zijn mening mag geven maar als ik dat lees .verander van hobby begin een koekesclub en ga gezellig zondags samen bisquitkes bakken bende kinnekes en nog iets he als ge vind dat het te slijk is blijf dan weg simpel he en zijt ge op de tour en tis te slecht draai terug en zaaaaaaaaaaaaaaaaaag zo niet en gun die mensen een kans om hun tocht te laten doorgaan jaaaaaaaaaaaaaaaaaa al is het om hun club kas te sponseren voor die 3 euro jawatte .
schijfrem jong tis zo als ge zegt he veel klagers maar het zijn juist deze als ze iets moeten organizeren dat het op niks trekt .
alle kheb is men gedacht gezegt
Jokke
Mountainbiker
Location: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016

Post by Jokke »

Jimmy wrote: euh ... 1 bevoorrading op 55 km ...... medisch onverantwoord ??? :-?
Ik vind dat ook medisch ONVERANTWOORD !!! Ik krijg daar altijd broebelen van op mijn g*t :-D :-D :-D
Franco wrote: dient die TT om de clubkas te spijzen en dan bezuinigen we maar op bevoorading?
Een TT om de clubkas te spijzen ?? Maar nee, hoe zouden ze dat durven !!! Die mannen organiseren een TT voor uw schoon ogen, trouwens je weet toch ook dat de opbrengsten van zo'n TT om 15u in de kantine verdeeld worden onder de resterende tooghangers. 8)

WAKKER WORDEN MANNEN !! :evil: #-o
jimi
Mountainbiker

Post by jimi »

agge geld wil verdienen moette dat halen waar het zit,nl sponsering en de kantine achteraf.......op die 3.5 euro gade nie te veel verdienen
en IEDEREEN mag hier zijn gedacht zeggen,ook degene die mijn mening niet delen,maar we wijken af
't moet plezant blijven
Warre
Mountainbiker

Post by Warre »

veel modder en zwaar

maar toch goed geamusseerd

zijn der ook filmkes gemaakt? en waar kannek die terugvinden?

en zijn der nog meer foto's? en waar zijn die te vinden?

Chiro heeft dat goed gedaan! Het weer heb ge niet in de hand en

de bevoorrading was dik in orde!

Goe gedaan en tot volgend jaar

Pats!
phille
Mountainbiker

Post by phille »

wat was de kleur van de chirobroekskes destijds weeral :-)
svenson
Mountainbiker

Post by svenson »

toertocht was in orde mooi parcours, ondanks de modder en regen maar daar kan organisatie niets aan doen.
Wat bevoorrading betreft ook in orde en voor de zagers op dit forum hoeveel toertochten kom je tegen waar er. Ik vraag me af of die personen die daar kritiek op hebben wel elke week nen toertocht rijden.
Post Reply