vulkan bike eifelmarathon 2003

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Guest

Post by Guest »

ai, dat doet pijn.
(2 dagen en nachten niet geslapen en 158 Km gereden, is dat een goede uitvlucht?)
etienne
Mountainbiker

Post by etienne »

wat moet ik daar eigenlijk verwachten ??? single-tracks of meer bredere paden, is het technisch, echt steile of eerder gelijkmatige langere klimmetjes en vooral kan iemand (ik dus) die slechts af en toe naar de ardennen trekt en die nog maar 2 (opoeteren en diest) + 100 km tochten heeft gedaan dit tot een goed einde brengen. #-o #-o #-o
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

etienne wrote:wat moet ik daar eigenlijk verwachten ??? single-tracks of meer bredere paden, is het technisch, echt steile of eerder gelijkmatige langere klimmetjes en vooral kan iemand (ik dus) die slechts af en toe naar de ardennen trekt en die nog maar 2 (opoeteren en diest) + 100 km tochten heeft gedaan dit tot een goed einde brengen. #-o #-o #-o
DE route beschrijving is te lezen op de site van vulkanbike (ww.vulkanbike.de) onder parcours en dan beschrijving,het grootste deel zou gaan over brede paden,en wat betreft het tot een goed einde brengen ge bent nie alleen, voor mij is het ook de eerste keer en klimmen is nie mijn specialiteit :-? ik zie wel hoe ver ik geraak. :lol:
ps: laat effe uwe nr weten als ge hem al hebt, treffen mekaar dan misschien wel.
Yakke
Mountainbiker

Post by Yakke »

ivo wrote:ai, dat doet pijn.
(2 dagen en nachten niet geslapen en 158 Km gereden, is dat een goede uitvlucht?)
Omdat jij het bent... :lol:
Guest

Post by Guest »

Als je niet gaat voor een goede tijd maar alleen voor het genieten (en dat kan daar volop) je alleen concentreren op de eerste helft. Indien je die poort door bent kan je voor deel 2 zoveel tijd nemen als je wilt. Niet al te technisch maar wel uitkijken voor de losse lavakorrels in de afdalingen.
Ik geloof dat om de tijdspoort te halen een Av van 13 Km volstaat (let wel rustpauses inbegrepen).
tip: op vrijdagavond geven ze een volledige beschrijving (met pijnpunten) van het parcour.
etienne
Mountainbiker

Post by etienne »

vandaag mijn nummerbordje in de brievenbus gekregen, nr 120 , dus eerste startvak :lol: :lol: ( stof van vorig jaar hing er nog op)
Guest

Post by Guest »

Zoals gewoonlijk heb ik nog niets gekregen. Op hun website staat wel dat ze pas vanaf vorige week en deze week verstuurd worden. Die kennen de Belgische posterijen nog niet zeker :cry:
Gelukkig vertrek ik pas vrijdagmiddag zodat ik de morgenpost op vrijdag (rond 11.00 uur dus :lol: ) nog kan nazien.
Guest

Post by Guest »

Shit, weer niks bij de post vandaag.
etienne
Mountainbiker

Post by etienne »

je hebt er toch extra voor betaald, anders krijg je niks in de bus
Guest

Post by Guest »

Niks van gezien op hun invuloefening bij de inschrijving. Soit dan zullen we het daar wel zien.
Post Reply