04/03/07 Kortrijk-Dutsel ( Holsbeek- Vl Brabant)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
rocco
Mountainbiker

Post by rocco »

heeft iemand de juiste hm,s?
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

rocco wrote:heeft iemand de juiste hm,s?
Bekijk de laatste foto eens van schijfrem :wink:

Image
bikerat
Mountainbiker

Heerlijk genoten van deze tocht

Post by bikerat »

Dat het zo hard geregend heeft kan je als organisatie natuurlijk niet voorzien. Toch fijn om een papierke met noodnummer (zone aanduiding op parcour!) mee te krijgen en zelf een woordje uitleg over het laatste stukje dat er een alternatief voorzien was omdat een 300meter er zeer slecht bijlagen. Door de regen was het meer dan 300 meter. Die 300 meter was gewoon niet te doen. Alleen zwemmen had gekund. Alé het was eerder nen triatlon :-)

Al bij al nog 'redelijk' overal boven geraakt (Dankzij nieuwe Kenda bandjes?) ik heb er van genoten. De afspuitstand heb zoals gewoonlijk overgeslagen (Te lang aanschuiven en dan nog een hoge druk reiniger) Ook voor de douches heb ik deze keer gepast. Dit moet beter kunnen.

Al bij al genoten van deze tocht en voor de volle 45km gegaan.

groetjes,
jimi
Mountainbiker

Post by jimi »

ik ben blij dat de organisator na een paar honderd meter daar niet stond om te vragen wat ik ervan vond.........der zouden nogal wa djoefen op die mensen hun muil gekomen zijn peizek
volgende keer mogen ze niet zo vals zingen de week voor de tt,twas godgeklaagd op sommige stukken
de bevoorrading was goed,maar jullie zijn gierigaards..........één bevoorradingske op 45 km??op zo een parcours??wij de slijkduivels verdienen beter

achteraf ben ik toch blij dak gekomen ben,als ik na mij scherpe pen volgend jaar nog mag komen,kom ik zeker weer,maar dan wel met trakteurbanden en gemakkelijkere schoenen
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Ze mogen hier zeggen wat ze willen ,maar ik heb mij goed geamuseerd vandaag. De 45 km gedaan en toch maar 4 keer van de fiets gemoeten,waaronder het stuk juist voor de bevoorrading waar geen doorkomen aan was.
Dat extreem op het laatst was wel echt extreem,stuurmanskunst en uithouding vereist, maar de max voor liefhebbers van modder. Na dit stuk woog mijn fietske ineens een paar kilo meer.
Zoals reeds meerdere malen gezegd was bepijling en bevoorrading dik in orde. Ook een pluspunt de bewaakte fietsparking voor en na de rit wat bij sommige grote organisaties zelfs niet voorhanden is.
Een dikke proficiat aan de inrichters, het weer hebben ze niet in de hand en het moet niet altijd in nen bos zijn.
Modder of geen modder volgende keer ben ik er weer.

Jaro.
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

phille wrote: mijn persoonlijke favoriet : vooral het pijltje dat gewoon midden in de weg staat LOL
Image

Awel, nu ik die foto en de andere hiervan wat meer in detail bekijk, volgens mij was dat gene weg maar een soort van overstromingsbekken om het overtollige water en slijk van de velden tegen te houden. Op het einde was er nl. een verhoging waar volgens mij voertuigen niet over kunnen rijden #-o
vaeske
Mountainbiker

Post by vaeske »

het was wel een fijn tochtje maar ik begin de modder nu toch een beetje moe te worden en het ziet er nie naar uit da het volgende week beter op gaat worden
tripper
Mountainbiker

Post by tripper »

jimi wrote:ik ben blij dat de organisator na een paar honderd meter daar niet stond om te vragen wat ik ervan vond.........der zouden nogal wa djoefen op die mensen hun muil gekomen zijn peizek
volgende keer mogen ze niet zo vals zingen de week voor de tt,twas godgeklaagd op sommige stukken
de bevoorrading was goed,maar jullie zijn gierigaards..........één bevoorradingske op 45 km??op zo een parcours??wij de slijkduivels verdienen beter

achteraf ben ik toch blij dak gekomen ben,als ik na mij scherpe pen volgend jaar nog mag komen,kom ik zeker weer,maar dan wel met trakteurbanden en gemakkelijkere schoenen
gierig gierig komder om te bike of om te eten wa hedder nog vur 3.5 euro
jaco
Mountainbiker

Post by jaco »

Ben blij dat ik op de baan gaan bollen ben :-D :-D
Had eigenlijk niet beter verwacht van een giro organisatie.
Een mtb tocht laat je beter over aan mtb club.
Schummi
Mountainbiker

Post by Schummi »

wa ne zever hier allemaal....

ja het was slijk, en dan ? Ge kunt toch zelf kiezen om op de baan of ergens anders te gaan rijden......

bevoorrading was super , de beste die ik tot nu toe heb gehad... en op 45 kilometer is één bevoorrading voldoende...

Parcours... super!

Min puntje was idd de afspuit stand en de douches... de organisatie zal wel leren uit haar fouten , de rest een dikke pluim...

volgend jaar zijn we er weer!!!

ps die alternatieve route was in de laatste 5 kilometer... wij hebben de gewone route gepakt :-D ni normaal ma toch blij dat we er door zijn geraakt :-)
Post Reply