04/03/07 Kortrijk-Dutsel ( Holsbeek- Vl Brabant)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

seacat wrote:hey,
heb tijdens de rit bijna op het einde met een man gesproken die daar met zijn paard po zijn veld was
die wist me te zeggen als hij met zijn paard van het veld komt
en de straat is besmeurd met modder de flikken komen aankloppen
om het te verwijderen , dus hij vroeg vriendelijk wie er vandaag de modder komt opruimen want er komen problemen van !!!!

mvg
één van de organisatoren was de sportdienst van de gemeente.
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Ik ben geen modderfanaat maar vandaag heb ik mij toch goed geamuseerd. Deze tocht was door het hoge moddergehalte extreem zwaar maar als organisatie kan je in deze streek en bij dergelijke uitzonderlijke weersomstandigheden niet alles voorzien! Je moet dikwijls weken op voorhand de nodige toelatingen aanvragen, dus daar heb ik begrip voor.
En niet overdrijven hierboven, het heeft enkel extreem zwaar geregend de afgelopen 24uur, dan is alles al uitgepijld en zijn de wegen helaas verzopen. Dus dan nog in extremis alternatieve routes gaan uitpijlen is onmogelijk #-o
Voor de rest: de bepijling was perfect en de bevoorrading was heel goed. Helaas was de afspuitstand niet opgewassen tegen de massale toeloop en van hoogdrukreiniges gaan mijn haren omhoog staan [-X
Als het de volgende keer beter weer is, dan zien ze mij hier zeker terug!
Ook ben ik op het einde snelle Fons Moors tegengekomen. :wink: Ik ben benieuwd hoe zijn filmpke eruit gaat zien :-k

Hier een paar moosprentjes: http://www.pixagogo.com/8941364172
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

Awel schijfrem, deze foto's zijn het bewijs van wat ik er van vond. "Het was er wat over vandaag!!!!!". Zoals hierboven vermeld: Afpijling = ok, Bevoorrading = ok, Douches = te weinig én te klein, Afspuitstand = graag gewone spuitslangen en meeeer (geen hoge drukspuiten) ... .
Maar kom, we moeten natuurlijk niet alles afkeuren! Deze mensen organiseren voor de eerste keer een TT en hopelijk leren ze hieruit naar volgend jaar toe.

Volgende week naar Wemmel en hopelijk ligt het parcours daar wat beter, maar ik betwijfel het!

Domme :oops:
blazer
Mountainbiker

Post by blazer »

ja watte ben ik blij dat ik er niet bij was

hopen op wat droger weer
Nazgul
Mountainbiker
Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""

Post by Nazgul »

De foto's van schijfrem bevestigen mijn vermoeden dat de tocht ging verzopen zijn en dat mijn baanritje geen slechte keuze was.
Athos
Mountainbiker

Post by Athos »

Ik sluit mij aan bij Schijfrem, ik vond het zwaar maar niet extreem, uitgezonderd een drietal stroken.
ik denk echter dat veel te maken heeft met het tijdstip van vertrek en kan me inbeelden dat vanaf een bepaald moment alles kapot gereden was.
Maar allé, we mogen al blij zijn dat iemand een toertrocht wilde organiseren vandaag, het was de enige in de streek;
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

ATHOS wrote:Ik sluit mij aan bij Schijfrem, ik vond het zwaar maar niet extreem, uitgezonderd een drietal stroken.
ik denk echter dat veel te maken heeft met het tijdstip van vertrek en kan me inbeelden dat vanaf een bepaald moment alles kapot gereden was.
Maar allé, we mogen al blij zijn dat iemand een toertrocht wilde organiseren vandaag, het was de enige in de streek;
Der waren zelf 2 Nederlanders vanuit Eindhoven naar K-D afgezakt omdat het daar genen vette was en plat als ne Ollandse pannekoek :-)
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Post by Fons Moors »

Schijfrem wrote:!
Ook ben ik op het einde snelle Fons Moors tegengekomen. :wink: Ik ben benieuwd hoe zijn filmpke eruit gaat zien :-k
Ik ook...
Zal voor morgen of overmorgen zijn.
phille
Mountainbiker

Post by phille »

ben het zelf in maillen gaan zoeken, daar lag ook wel wat maar viel uiteindelijk nog mee
maar amai ni die fotos

mijn persoonlijke favoriet : vooral het pijltje dat gewoon midden in de weg staat LOL
Image
XCharlie
Mountainbiker

Post by XCharlie »

Ik heb er van genoten, ook al was het modderploeteren & was het echt wel extreem. Het is zeker en vast de natste TT dat ik dit jaar gereden heb.

Maar eerlijk gezegd had ik niets anders verwacht na al de regen van de laatste dagen.

By the way. Heeft er iemand deze route op gps gezet? Ik zou ze graag eens opnieuw rijden bij beter weer.
Post Reply