Het is gebeurd, Filip wereldkampioen!!!

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Post Reply
Des
Mountainbiker

Post by Des »

en ik heb het WK gemist :cry: #-o
Johnny de Wit
Mountainbiker

Post by Johnny de Wit »

Des wrote:en ik heb het WK gemist :cry: #-o
Op MTB algemeen zijn we uitwisselingsprojecten gestart voor wie het gemist heeft of te kort geprogrammeerd of overgepakt gelijk ik stom kieke!!!! :oops:
Yakke
Mountainbiker

Post by Yakke »

catchup! wrote:prachtige foto van de kampioen hier[url]
Mooie foto idd, maar niet van het WK.
Johnny de Wit
Mountainbiker

Post by Johnny de Wit »

Yakke wrote:
[-X Toch wel, maar effe doorklikken naar het verslag! Filip met de trui die hij verdient!!!!! Die witte met de regenboog!!!! Hij is gewoon de beste!!!! En Roel... Die zal die trui ook nog ooit rond zijn schouders krijgen, zo'ne kerel!!! Tof dat hij Filip geholpen heeft!!! Ik verwacht nog wel een wederdienst!!!!
Yakke
Mountainbiker

Post by Yakke »

Johnny de Wit wrote:
Yakke wrote:
[-X Toch wel, maar effe doorklikken naar het verslag! Filip met de trui die hij verdient!!!!! Die witte met de regenboog!!!! Hij is gewoon de beste!!!! En Roel... Die zal die trui ook nog ooit rond zijn schouders krijgen, zo'ne kerel!!! Tof dat hij Filip geholpen heeft!!! Ik verwacht nog wel een wederdienst!!!!
Je hebt gelijk, hier rechtstreekse link.
Johnny de Wit
Mountainbiker

Post by Johnny de Wit »

Al zo vaak op die site geweest dat ik ze al van buiten ken!! :D

He vandaag de volledige reportage eindelijk eens volledig kunnen bekijken, dus ook de laatste 30 minuten en de winnersceremonie...
Stom gezicht moet dat geweest zijn een kerel van 35 met tranen in zijn ogen van ontroering toen die 2 Belgskes daar op dat podium stonden met hun dik verdiende medailles!!!.... Maar goed dat ik alleen was!!!!!

Belgian mountainbiking rulez!!!!!!!

Zondag de 21 ste is in Winterslag de laatste wedstrijd voor de Belgian Cup, Als ik goed geinformeerd ben komen Roel (moet wel, de wedstrijd draagt zijn naam) maar ook Golden Popeye rijden. Ik vind dat heel mountainbike minnend Belgie verdomme daar moet zijn om onze waardering uit te drukken voor het resultaat!!!!!!! =D>

Neh!
marky marc
Mountainbiker

Post by marky marc »

:) Inderdaat Roel is er zeker ,en popey Flipke komt ook , zelf hubi Pallhuber komt .DUS IEDEREEN DAAR HEEN !!! Ik kom trouwens ook
Greetz Marky Marc http://www.roelpaulissen.be.tf/
Mick
Mountainbiker

Post by Mick »

Ik ga daar ook aan mee doen... Vorig jaar heb ik ook meegedaan en het is een prachtige omloop! Niet te missen!
Johnny de Wit
Mountainbiker

Post by Johnny de Wit »

Awel Mick, ik zal komen supporteren voor u!!! Hoe herken ik u??
Mick
Mountainbiker

Post by Mick »

Aan mijn fiets... Ik zal waarschijnlijk den enigste zijn met ne full-dynamix! (Of Miguel Martinez moet komen, dan hebt ge een probleem... :D )
Hoe mijn truitje er uit ziet kan ik nog niet zeggen want ik krijg deze avond nieuwe van mijne sponsor en ik weet nog nie hoe die er uit zien...
Post Reply