11/03/2007 Putte-Stabroek

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Point7
Mountainbiker

Post by Point7 »

@NonkelDrs

Volgens mij moet je geen schrik hebben voor de 20km. Op een TT bepaald iedereen zijn eigen tempo. Gebruik desnoods de stukken verhard of lichtlopende stukken als recup stukken.
timj
Mountainbiker

Post by timj »

Staat de vertrekplaats goed aangegeven (vanaf afrit a12) want mijne computer kan Oud Broek niet vinden?? of kan er iemand een plannentje online zetten???
Groejtes Tim
Palmboy
Mountainbiker

Post by Palmboy »

timj wrote:Staat de vertrekplaats goed aangegeven (vanaf afrit a12) want mijne computer kan Oud Broek niet vinden?? of kan er iemand een plannentje online zetten???
Groejtes Tim
Op http://www.mappy.be is het wel aangegeven hoor. Ik denk wel dat er voldoende aangegegven zal zijn hoe je moet rijden.
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

timj wrote:Staat de vertrekplaats goed aangegeven (vanaf afrit a12) want mijne computer kan Oud Broek niet vinden?? of kan er iemand een plannentje online zetten???
Groejtes Tim
Omdat ge het zo vriendelijk vraagt :wink:

Gevonden met mappy;

A12 richting Rotterdam Bergen-op-Zoom, Afrit 12 Berendrecht, rechtsaf einde afrit (steenovenstraat), na een kleine 2km rechtsaf (konijnendreef), op't einde van deze straat (links of rechts afh. parking)

Ik ga zaterdag 10 maart mee afpijlen, dus zal er ik ook voor zorgen dat de afpijling voor de auto's in orde komt. Er zullen alleszins wel pijlen hangen naar kasteel ravenhof

greetz

Chimaera (den tapper)
! roeltje !
Mountainbiker

Post by ! roeltje ! »

kund ge als ge richting bergen op zoom rijd ni beter der afrijde in stabroek al
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

! roeltje ! wrote:kund ge als ge richting bergen op zoom rijd ni beter der afrijde in stabroek al
ff opgezocht met andere routeplanner (routenet.be) en die stuurt me idd via afrit stabroek-noord (13), richting stabroek en na een goei 4km linksaf richting grens met Nederland, dan is't na ne kleine km op uwe linkerkant.

route vanaf mij thuis = 40,9km
zelfde route met mappy = 47km

dus idd via stabroek is't korter en precies ook makkelijker :oops:
! roeltje !
Mountainbiker

Post by ! roeltje ! »

ja ik kom zelf van berendrecht en zit opt school in stabroek. :wink:
in ieder geval zal zeker van de partij zijn
wo
Mountainbiker

Post by wo »

Hoi,

Erg belangrijk ! AFRIT STABROEK nemen ! IN Berendrecht kan je er ook af MAAR op de weg naar het RAVENHOF staat een bareel en kan je NIET door. Er zullen wel pijlen hangen.

groet
forza_inja
Mountainbiker

Post by forza_inja »

allemaal geen last van , ik kom met de bike naar ginder :lol:

is een 14 tal kilometer van bij mij thuis, dan ben ik al goed opgewarmd tegen dat ik ginder ben 8)
kogaboy
Mountainbiker

Post by kogaboy »

forza_inja wrote:allemaal geen last van , ik kom met de bike naar ginder :lol:

is een 14 tal kilometer van bij mij thuis, dan ben ik al goed opgewarmd tegen dat ik ginder ben 8)

ik ga ook me den biken van thuis uit vertrekken :wink: is mss maar 3 km van mij thuis :lol:
vertrek daar normaal rond negen uur , kunnen we mss samen rijden
Post Reply