en idd in overleg met zijn trainer dus niet té enthousiast
niels albert naar bk mountainbike
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Klopt, zoals al aangegeven dus in overleg met zijn trainer. Niels zal (net zoals Sven) het crossen niet in gevaar brengen. Wanneer de olympische droom voor Sven trouwens niet haalbaar is, zal ook hij niet verder gaan in het mountainbiken.vliegmachine wrote:wat versta ik onder uw antwoord , dachten erover ( ik versta hier 2 man onder )
als ik u goed versta denk ik dat u ook sven nijs bedoelt , en die rijdt zeker het bk !!
niels heeft wel klaarblijkelijk na de aankomst in oostmalle gezegd dat hij het bk mountainbike in de zomer ging rijden , en hopelijk houdt hij woord
Doch (en laten we die discussie inderdaad niet opnieuw houden) hoop ik dat we beiden deze zomer op een mtb mogen zien :)
graag wil ik dit nog aanvullen met: Ik hoop dat ze ook met de internationale toppers kunnen concurreren !MilkSjeik wrote:Klopt, zoals al aangegeven dus in overleg met zijn trainer. Niels zal (net zoals Sven) het crossen niet in gevaar brengen. Wanneer de olympische droom voor Sven trouwens niet haalbaar is, zal ook hij niet verder gaan in het mountainbiken.vliegmachine wrote:wat versta ik onder uw antwoord , dachten erover ( ik versta hier 2 man onder )
als ik u goed versta denk ik dat u ook sven nijs bedoelt , en die rijdt zeker het bk !!
niels heeft wel klaarblijkelijk na de aankomst in oostmalle gezegd dat hij het bk mountainbike in de zomer ging rijden , en hopelijk houdt hij woord
Doch (en laten we die discussie inderdaad niet opnieuw houden) hoop ik dat we beiden deze zomer op een mtb mogen zien :)
-
bunnybiker
- Mountainbiker
Post by bunnybiker »
Allen op die mtb zou ik zeggen, ik wil hier nu niet op de zaken vooruit lopen maar Niels heeft nog de leeftijd van belofte, ik zie hem in die categorie nog meedoen naar de titel ook . hoeveel crossers hebben in het verleden als niet furore gemaakt op het bk : Kevin Pauwels, Tom meeuwsen, Jim Aernouts noem maar op 
- bert bibber
- Mountainbiker
Post by bert bibber »
is dit nieuws reeds bevestigd ?
ga spannend worden in die klasse.
hopen op geen pech !!
groeten bert
ga spannend worden in die klasse.
hopen op geen pech !!
groeten bert