11/03/07 Rekkem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

ik zal er ook alles aan doen om er te zijn, denk rood,blauw en als toetje frankrijk erbij te nemen, iemand een idee hoeveel bevoorradingen er zijn?t ziet er in ieder geval een leuke tocht uit
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

veeteeteetje wrote:De delegatie van de nieuwe Bel-tocht Oostrozebeke zal er ook zijn!!!!
Vorig jaar samen met filiberke de groten toer gedaan.
Dit jaar wil ik terug die 80 km aanvallen en zal ik tegen 7u30 aan de start staan zodat ik toch nog een beetje apres kan meepikken.

Dat lussensysteem is een formidabele uitvinding en heel mooi.
Wat de mooiste lus is,weet ik ook niet,dus doen we dan maar alles.
Ik zal er ook zijn. Hopelijk leeft de dode kameel terug dit jaar :-D :wink:
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

kenny wrote:
veeteeteetje wrote:De delegatie van de nieuwe Bel-tocht Oostrozebeke zal er ook zijn!!!!
Dit jaar wil ik terug die 80 km aanvallen en zal ik tegen 7u30 aan de start staan zodat ik toch nog een beetje apres kan meepikken.

Ik zal er ook zijn. Hopelijk leeft de dode kameel terug dit jaar :-D :wink:
Juist, vorig jaar was die bij onze passage ook echt dood... We konden ze jammer genoeg niet doen...
Hopelijk is het dit jaar beter!
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Jullie zullen dan waarschijnlijk een beetje ontgoocheld zijn want ik heb van nixkey horen zeggen dat de dode kameel er niet meer zou inzitten.(Organisatie kan dit misschien best zelf bevestigen)
Uiteraard krijgen wel alle stroken nog een naam als daar waren :
de villa,sleutelbeentjesstrook,muurKE van rekkem,.......

Vorig jaar op een haar ook de dode kameel gemist want de strook was juist afgesloten.De laatste bikers reden er nog door terwijl op de weg verder moesten tot aan de bevoorrading.

Toch vind ik dit een prachtige tocht en die informatieborden geven nog een surplus aan deze toch wel heel goeie organisatie.
Last edited by veeteeteetje on Fri 02 Mar 2007 07:52, edited 1 time in total.
Dekker
Mountainbiker

Post by Dekker »

frawiwi wrote:ik zal er ook alles aan doen om er te zijn, denk rood,blauw en als toetje frankrijk erbij te nemen, iemand een idee hoeveel bevoorradingen er zijn?t ziet er in ieder geval een leuke tocht uit
Groen(lauwe) 1 bevoorrading en Rood(basis) nog een bevoorrading en wie lus blauw(moeskroen) neemt komt nogmaals bij de basisbevoorrading. ben je uitgeput? daar kan je vleugels krijgen van de redbull(Babes).
Zoals ieder jaar in Rekkem worden alle zones aflopend genummerd en aanggeduid met lengte en sterren volgens moeilijkheidsgraad. Ook voorzien van een herkenbare naam. De dode kameel, een herkenbare naam, zit er ook dit jaar niet bij, is begraven :cry: . Maar niet getreurd, enkele nieuwe stroken zijn geboren! :bounce: Er zijn zelfs enkele nieuwe maagelijke stroken!
triple XXXL
Mountainbiker

Post by triple XXXL »

Ik ga voor de72km.
Laat net als vorig jaar de lus van 8km links liggen(lauwe)
Is off road van Menen naar Wevelgem naast de leie .(super zwaar als je weet wat erna komt)
Ben bang dat de benen op het einde het zouden laten afweten.
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

Mss. dat ik ook wel zo vroeg zou durven starten voor de 80 km . Ik zie daarna nog wel hoe de benen en het parcour zijn om eventueel een luske over te slaan . :wink:

Ciao
Dekker
Mountainbiker

Post by Dekker »

Zaterdag verkennen we nog grondig ons parcours, om bij het uitpijlen niet voor verrassingen te staan. Strook "Boer Jules" eruit wegens te drassig en LAR wordt ook aangepast, moet berijdbaar blijven. Er blijft maar weinig LAR over van in de beginjaren.
Lus leie en Lauwe zal zwaarst zijn bij voortdurende regenval.
Basislus vorige week verkend, goed berijdbaar ook bij dit nat weer.
Van Moeskroen en Frankrijk verwachten we hetzelfde.
Nog toelating bekomen voor een nieuwe 2sterren strook "Hilaire" op het einde.
Kaart en afstanden wijzigen maar weinig, worden aangepast.
Ik hou jullie op de hoogte.
Dekker
Mountainbiker

Post by Dekker »

Zaterdag verkennen we nog grondig ons parcours, om bij het uitpijlen niet voor verrassingen te staan. Strook "Boer Jules" eruit wegens te drassig en LAR wordt ook aangepast, moet berijdbaar blijven. Er blijft maar weinig LAR over van in de beginjaren.
Lus leie en Lauwe zal zwaarst zijn bij voortdurende regenval.
Basislus vorige week verkend, goed berijdbaar ook bij dit nat weer.
Van Moeskroen en Frankrijk verwachten we hetzelfde.
Nog toelating bekomen voor een nieuwe 2sterren strook "Hilaire" op het einde.
Kaart en afstanden wijzigen maar weinig, worden aangepast.
Ik hou jullie op de hoogte.
moviestar
Mountainbiker

Post by moviestar »

De superiabikers gaan ook voor de 80 km

greetzzzzzzzz
moviestar 8)
Post Reply