Ja, Twix en ikzelf konden ook wel nog wat rapper, maar we wilden ons materiaal niet forceren in den trutFrog 075 wrote:@ Jootje.... Ja dat was een tweede kettingbreuk van mijne mud bike die we aan het herstellen waren op één km![]()
De mxcr's hebben het bij mij ook goe gedaan.
Onze mooie voorsprong van ne min of 2 van mij en Ben op de andere herders smolten weg als sneeuw voor de zon.
Maar was een mooie afsluiter van het seizoen.
04/03/2007 Boerderijentocht Anzegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- den blinky
- Kerstman
Post by den blinky »
ah goei reacties gehoord van dezen tt, heb hem zelf nie kunnen rijden verleden jaar (
vraag nie waarom want k'zijn t'vergeten
).
Mor mijnen bikemaat geeft hem gereden en dien zei dat hem goe was dus des jaar komen we ook af
.
juist den fiets binnen gedaan voor onderhoud en herstel , zelve klein onderhoud gehad
dus kunnen na weekje rust der were tegenaan
tot op t'front
Mor mijnen bikemaat geeft hem gereden en dien zei dat hem goe was dus des jaar komen we ook af
juist den fiets binnen gedaan voor onderhoud en herstel , zelve klein onderhoud gehad
tot op t'front
- Zotte Marre
- Mountainbiker
- Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)
Post by Zotte Marre »
Minstens 5 Herders aan de start !!!.
Ofwel nog een laatste keer trut (om het af te leren voor deze winter) ofwel met veeeeeeeeee geluk een lenteweertje zodat 't water op je gezicht opnieuw zweet is i.p.v. regen...
Ik kan haast nie wachten tot zondag...
Ofwel nog een laatste keer trut (om het af te leren voor deze winter) ofwel met veeeeeeeeee geluk een lenteweertje zodat 't water op je gezicht opnieuw zweet is i.p.v. regen...
Ik kan haast nie wachten tot zondag...
-
zwiebertje
- Mountainbiker
Post by zwiebertje »
Als ge de foto's ziet ligt er precies geen modder daar,ofwel hebben ze flink hun best gedaan
om de moddervrije stukken te visualiseren?
Denk wel dat er meer dan één addertje onder het gras zal zitten!?
om de moddervrije stukken te visualiseren?
Denk wel dat er meer dan één addertje onder het gras zal zitten!?
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
samen met nog een paar steenbakkers,ben ik er ook bij, na een weekje gedwongen rust
ben een zondagvoormiddag op retraite geweest naar gaverke kerke,maar ze moesten mij daar nie hebben omdat ik nie van al hunne miswijn en trappist kon blijven!!
zal dan maar terug biken op een zondagvoormiddag zeker
en volgens meneer pastoor is de kans ook héél klein dat ze me zalig verklaren!!als afsluiter zei hij ook..."dat ze me eerder zot zouden verklaren!!"
in ieder geval...tot zondagmorgen...amen
dingo 
@ Herder Ronny....
Einde van het winterseizoen é.
Inderdaad het goeie seizoen begint nu maar pas... kan al bijna niet wachten op de eerste marathons. Maar dit is allemaal
Als ik een beetje kan overeenkomen met mijn vrouwtje ga ik zaterdag 95km gaan bollen met enkele herders met de koersfiets en kom ik zondag ook af om de rest van de Herders te vervoegen.
Dan zullen we al met een stuk of 6 zijn denk ik.
Zal proberen om mee te kunnen met uw vliegmachien é
Einde van het winterseizoen é.
Inderdaad het goeie seizoen begint nu maar pas... kan al bijna niet wachten op de eerste marathons. Maar dit is allemaal
Als ik een beetje kan overeenkomen met mijn vrouwtje ga ik zaterdag 95km gaan bollen met enkele herders met de koersfiets en kom ik zondag ook af om de rest van de Herders te vervoegen.
Dan zullen we al met een stuk of 6 zijn denk ik.
Zal proberen om mee te kunnen met uw vliegmachien é