Onderdelen tunen
Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
het is inderdaad correcter van op de reactie van de verkoper te wachten vorr dat men hem beschuldigt .Flip FSR wrote:Howhow, laat eerst janman eens aan het woord. Wie zegt dat hij er zelf van wist..?Hubertje wrote:gaat dan ook ni over garantie maar over ev corrupte verkoper...
Ik ben ervan overtuigd dat er een treffende regeling zal getroffen worden indien voorgaande correct is.
Niet te vlug oordelen![]()
ik oordeel helemaal niet..Flip FSR wrote:Howhow, laat eerst janman eens aan het woord. Wie zegt dat hij er zelf van wist..?Hubertje wrote:gaat dan ook ni over garantie maar over ev corrupte verkoper...
Ik ben ervan overtuigd dat er een treffende regeling zal getroffen worden indien voorgaande correct is.
Niet te vlug oordelen![]()
ik spreek van eventueel
en uiteraard moet ook ik eerst de andere kant van de zaak horen voor ik enigzins een positie kan innemen.
Beschuldig dus niemand, wacht wel op janmans reactie.
mission failed. na 2 trappen is ze terug gescheurd.daelman wrote:
wegens een scheurtje in 1 van de cranks ga ik deze eens onder handen nemen. ik ga de scheur wat dieper slijpen en vervolgens terug dichtlassen. dan ga ik er eens met de polierschijf over en de witte tekst schilder ik zwart. en misschien nog wel een beetje frezen maar dit is niet aangeraden veronderstel ik.