Dudzele 03 en 04 maart 2007 - Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
yipman
Mountainbiker

Dudzele 03 en 04 maart 2007 - Toertocht

Post by yipman »

Op 03 en 04 maart zou er een toertocht zijn te Dudzele. Iemand info over deze tocht ? Is het werkelijk op beide dagen ? Wordt de achterhaven aangedaan? Frusties ?
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Uw vermoeden klopt, op 3 & 4 maart gaat in Dudzele de 1ste polder veldtoertocht door in een organisatie van de Brugse Cyclo's.
Ik vermoed dat deze TT NIET de achterhaven aandoet.
Toen we bezig waren met het wegnemen van de bepijking van onze TT hebben we 2 mensen ontmoet die bezig waren met parcourverkenning in Moerkerke, dus een heel andere richting.
De start is op dezelfde plaats als hun wintertocht en volgens de boek die hier naast me ligt zijn er 2 afstanden nl 30 & 50 km.
Inschrijven kan op zaterdag tss 8u - 14u afstand 50km
8u - 16u afstand 30km
op zondag tss 8u - 9u30u afstand 50km
8u - 10u afstand 30km

Alstublieft
Groeten
geertje :wink:
yipman
Mountainbiker

Post by yipman »

merci Geertje
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Vraag me af of er interesse is voor deze TT.
Wanneer deze zo goed is als hun goed georganiseerde winter TT kan het toch wel de moeite zijn. :roll: :roll:
Ik ben benieuwd

Groeten
Skyshark
Mountainbiker

Post by Skyshark »

Ik nam vorig w.e. contact op met iem. van Brugse Cyclo's om ook meer info te vragen en die vertelde me dat ze slechts één keer per jaar toelating krijgen van het havenbestuur voor toegang tot de achterhaven en ze er nu dus niet in kunnen. Maar volgens mij zijn er alternatieven genoeg in de streek en zeker ook voldoende afwisseling van parcours...

Ik nam pas 1x deel aan een tourtocht, maar nu er weer één doorgaat hier vlakbij doe ik zeker mee !
Frusties, zijn jullie er ook ?!!

Vr.groeten,
Kris.
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

geertje wrote:Vraag me af of er interesse is voor deze TT.
Wanneer deze zo goed is als hun goed georganiseerde winter TT kan het toch wel de moeite zijn. :roll: :roll:
Ik ben benieuwd

Groeten
aangezien ik hun - inderdaad voortreffelijke - winter-TT heb gereden, kies ik nu voor iets anders...

en ja, toen was de toelating er idd om de achterhaven aan te doen, dus zal dat nu niet lukken... jammer, want er lagen een paar toffe stukjes bij
mtbkris
Mountainbiker

Post by mtbkris »

Bedankt v de uren door te geven.Op zondag moet je er precies vroeg bij zijn.
geertje wrote:Uw vermoeden klopt, op 3 & 4 maart gaat in Dudzele de 1ste polder veldtoertocht door in een organisatie van de Brugse Cyclo's.
Ik vermoed dat deze TT NIET de achterhaven aandoet.
Toen we bezig waren met het wegnemen van de bepijking van onze TT hebben we 2 mensen ontmoet die bezig waren met parcourverkenning in Moerkerke, dus een heel andere richting.
De start is op dezelfde plaats als hun wintertocht en volgens de boek die hier naast me ligt zijn er 2 afstanden nl 30 & 50 km.
Inschrijven kan op zaterdag tss 8u - 14u afstand 50km
8u - 16u afstand 30km
op zondag tss 8u - 9u30u afstand 50km
8u - 10u afstand 30km

Alstublieft
Groeten
frustie TB
Mountainbiker

Post by frustie TB »

Ja
De frusties zullen ook zijn.
Normaal in de namiddag
Frustie Dtr
Mountainbiker

Post by Frustie Dtr »

Na drietal weken non actief, wegens de carnavalmicrobe :drunk: ('t is eens wat anderse dan de griep :lol: ), waag ik me opnieuw in/over het veld!
Zaterdag kan ik niet daar mijn vrouwke moet werken maar zondag ben ik terug van de partij. (starten rond 9u voor de grote toer)
Last edited by Frustie Dtr on Thu 01 Mar 2007 22:16, edited 1 time in total.
frederic007
Mountainbiker

Post by frederic007 »

Is er iemand die start rond halftwee twee uur?

Ik denk dat ik de grote toer zal rijden.
Post Reply