Meirhaeghe de comeback
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Zou het kunnen dan het volgende week de laatste aflevering is? Heb ze net via Telenet Digitaal bekeken, normaal op het einde 'en volgende week ... ' was nu 'Filip mag terugblikken op een mooi seizoen met in het kort alle hoogtepunten'.
-
//Smalle\\
- Mountainbiker
Post by //Smalle\\ »
Ik denk dat het volgende week de laatste aflevering is omdat ze wegens budgetaire redenen niet meer mee gingen naar de laatste wereldbekerwedstrijd in het Oostenrijkse Schladming.
Het was een korte serie maar wel goed.
Het was een korte serie maar wel goed.
-
jimbo
- Mountainbiker
een vraagje van een download-leek: Kunnen jullie dit gratis downloaden? Ik heb aflevering 9 gemist en zou deze zeer graag via de link van Herder Ronny bekijken. Ik kom uit op de site van Rapidshare. Vervolgens klik ik op "free". In een volgende stap begint er een teller te lopen en heb ik 1.5minuut de tijd om uit enkele betaalmogenlijkheden te kiezen. Wat moet ik doen?
Thanks
Thanks
Download from Rapidshare.com for Dummies (don't take this personal, just helping...)
Na anderhalve minuut wachten komt het volgende sherm:

- duid eerst aan van welke site je wilt downloaden
- vul dan bij 'here:' hetzelfde in als wat er boven staat (let op! zal niet hetzelfde zijn als in het voorbeeld)
- Klik dan op 'Download from ...'
Hierna krijg je het volgende scherm:

Herder Ronny's Helpdesk Team
Na anderhalve minuut wachten komt het volgende sherm:

- duid eerst aan van welke site je wilt downloaden
- vul dan bij 'here:' hetzelfde in als wat er boven staat (let op! zal niet hetzelfde zijn als in het voorbeeld)
- Klik dan op 'Download from ...'
Hierna krijg je het volgende scherm:

Herder Ronny's Helpdesk Team