Met enkele choufkes vertrekken we van thuis naar Koksijde,hopelijk niet al teveel wind tegen héééé.
Liever in den beginne wat baan dan op't einde.
Laat nog weten oe t'is geweest.
Grtz
Post by Lichterveldenaere »
Post by eddy caesar »
ik heb net een mail gestuurd naar de sportdienst zoals neverest zei als ik antwoord krijg meld ik het vrijdagavond grtskatrien20 wrote:En Eddy??? Heb je al antwoord gekregen ivm het vertrekken rond 14uur?eddy caesar wrote:kun je echt niet inschrijven tot 14u want ik kan er niet geraken tegen 13u anders moet ik naar westrozebeke wat een degelijke concurrent is
He Katrien, je moet aan t'zeetje ook altijd rekening houden met de waterstanden als je op het strand gaat fietsen. Het is zaterdag hoogtij om 13.23 en dan valt er aan de zee zelf niet te fietsen.katrien20 wrote:En Eddy??? Heb je al antwoord gekregen ivm het vertrekken rond 14uur?eddy caesar wrote:kun je echt niet inschrijven tot 14u want ik kan er niet geraken tegen 13u anders moet ik naar westrozebeke wat een degelijke concurrent is
Post by Lichterveldenaere »
't Is geen strandrace. Gewone banden volstaan hier. De strandstrook rij je toch op het hardere gedeelte en voor die korte aanloop en terugkeer voor de strandstrook moet je echt geen strandbanden kopen hoor. De duinstroken tijdens de twee vorige edities kon je ook perfect doen met gewone banden.slijkcrosserke wrote:Nog effen een vraagske : kun je deze rit rijden met gewone modder banden of is het aangeraden van morgen nog een koppel speciale banden te gaan kopen?