04/03/07 KALMTHOUT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
gert9920
Mountainbiker

04/03/07 KALMTHOUT

Post by gert9920 »

Weet iemand wat meer over deze tocht? Inschrijving in een garage? Is het de moeite waard om vanuit Gent af te komen?
aresius
Mountainbiker

Post by aresius »

ben ook eens benieuwd naar info over deze tocht
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

tt's i die streek doen meestal enkele km's op de heide en dan nog ewa bos en veldwegen. Heide-stroken zijn wat betreft natuur schitterend. Heide is zanderige bosgrond, kan dus wat water verdragen, de veldwegen daar en tegen kunnen der afschuwelijk bijliggen. Ideale wintertochten.

Normaal gezien ga ik der ook naartoe...met de fiets van thuis vertrekken.. goe voor een trainingstoerke van 6 uur.
Jeec426
Mountainbiker

Post by Jeec426 »

heb de vorige toch in kaltmhout de 53km gedaan en 't manneke met de hamer tegengekomen. 't was zeker de moeite, maar zwaar
bartgabriels
Mountainbiker

Post by bartgabriels »

Is deze te doen met de crossfiets ??

Ik heb mijn MTB na de strandrace van Knokke helemaal opgekuist, en laat hem nu liever even rusten (pas redelijk harde val mee meegemaakt, hersenschudding, weekje ziekenhuis en links veel gekneusde ribben, en voel me niet meer helemaal op mijn gemak op de MTB).
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

weeral kalmthout?
kogaboy
Mountainbiker

Re: 04/03/07 KALMTHOUT

Post by kogaboy »

gert9920 wrote:Weet iemand wat meer over deze tocht? Inschrijving in een garage? Is het de moeite waard om vanuit Gent af te komen?

inschrijving is in renault garage van trier op den brasschaatse steenweg :wink:
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

wegens andere verplichtingen 's middags in kalmthout kom ik van het verre west-vlaanderen af naar hier. Waar mag ik mij aan verwachten? goed bereidbare veldwegen , zand, modder?
pkurre
Mountainbiker

Post by pkurre »

Mooie tocht over militair domein en andere mooie weggetjes op de grens van Brasschaat en Kalmthout. Uit ondervinding kan ik je wel vertellen dat het parcours wel hinder zal ondervinden van het slechte weer van de afgelopen en komende dagen.
Ik ben vorige zondag in Mol gaan biken waar de ondergrond normaal wel wat water kan verdragen. Toch was het daar zeer modderig. Kalmthout zal niet veel beter zijn vrees ik. Toch geef ik de moed niet op en zal dus present zijn.
tploegleiderke
Mountainbiker

kalmthout

Post by tploegleiderke »

als het weer het toelaat zal ik ook aanwezig zijn in kalmthout en dat voor het eerst met men crossfiets, zal wel ff wennen worden maar daar heb ik geen schrik van, tot zondag allemaal
Post Reply