25/02/2007 Allennes-les-marais (Frankrijk)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

raketman for ever wrote:FILEBERKE EN MOUSTACHE
De Raketmannen excuseren zich voor het gedrag van deze persoon. Deze persoon ergerde zich eraan dat hij altijd moest inhouden en afstappen. Ik denk wel dat hij dit niet moedwillig deed, want hij is technich heel erg sterk maar we hebben er hem attent op gemaakt dat hij de andere bikers niet mag hinderen.
Wij rijden iedere zomer 12 tot 15 ritten in Frankrijk en hebben nog nooit problemen gehad en willen dat zo houden.
Op pinkstermaandag is er altijd een heel mooie rit in Tournehem, een echte aanrader.
dat is sterk als je je zo komt excuseren voor het gedrag van ploegmakkers! =D> =D>
Bij deze excuses aanvaard!
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

ook voor mij was dit een aangename tocht in gezelschap van een immense bende forumbikers. Na een rustige aanloop kwamen we aan het bos waar we voor gekomen waren. Tijdens de eerste passage ook ne keer ferm tegen de grond gegaan , toen katrien gewillig ging liggen onder aan een afdaling. Dit was een waar paradijs voor elke biker zelfs in de huidige omstandigheden. Op de stukken na de 2de passage door bos en 2e bevoorrading trokken hanzi en grote plateau nog eens ferm door. Onmiddelijk kon ik voelen dat ik wat kwistig geweest was in het bos, want alhoewel zeer plezant en technisch vreet dergelijk parcours met de vele klimmetjes en korte draaien wel degelijk aan uw krachten. Terwijl ik aanvankelijk op de beter lopende stroken nog het tempo kon volgen waren de laatste "gras"stroken er teveel aan. Eenmaal op de kasseien kon ik mij nog eens lanceren recht naar finish om te genieten van een ijskoude douche. :evil: .
filiberke
Mountainbiker

Post by filiberke »

De Raketmannen excuseren zich voor het gedrag van deze persoon. Deze persoon ergerde zich eraan dat hij altijd moest inhouden en afstappen. Ik denk wel dat hij dit niet moedwillig deed, want hij is technich heel erg sterk maar we hebben er hem attent op gemaakt dat hij de andere bikers niet mag hinderen.
Wij rijden iedere zomer 12 tot 15 ritten in Frankrijk en hebben nog nooit problemen gehad en willen dat zo houden.
Op pinkstermaandag is er altijd een heel mooie rit in Tournehem, een echte aanrader.
Bij deze zijn de excuses aanvaard ik weet ook wel dat jullie er niets kunnen aan doen als er zo iemand tussenzit :oops: :oops: :oops:
roy111
Mountainbiker

Post by roy111 »

Salut Roy111

Je compte sur toi pour la traduction et la diffusion....

Les zouaves vous remercient vivement pour votre participation massive ce dimanche.

Espérons que vous avez passé un bon moment malgré la pluie et la boue !

Nous prévoirons le soleil pour l’année 2008 !!

Cordialement

Fred
Ik denk dat iedereen dit wel zal begrijpen.
p.s. 306 Belgen waren ingeschreven.
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Excuses meer dan aanvaard.
(Ik begrijp uwe man ook een beetje hoor, inhouden is niet leuk.)
Discussie hierover gesloten dan maar zeker?
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Allennes Les Marais, bas de Wingles: diepe zucht
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Terugblik op een schitterende klassieker :

Back to the good ones!!!!
Klik op de link en geniet!!!!!

De schuimwijn en de "anjoensoepe" komt terug in uwe mond.
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

Fantastisch !! =P~ =P~
Volgend jaar zeker terug =D>
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Alleen die muziek hé

Toch leuk filmpje en herkenbaar voor wie er geweest was. (Ik heb alleen die afdaling waar velen voet aan de grond moesten zetten niet gezien :wink: )
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

Inderdaad die muziek alleen al brengt je al volledig in de mood !
K'zou direct op mijn bike willen springen , al is het in mijne pyama :oops: :wink:
Heb het al drie keer herbekeken :wink: =D>
Post Reply