03/03/07 Koksijde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Signer
Mountainbiker

Post by Signer »

:-D ga deze ook nen keer proberen :-D
Met enkele choufkes vertrekken we van thuis naar Koksijde,hopelijk niet al teveel wind tegen héééé.
Liever in den beginne wat baan dan op't einde.
Laat nog weten oe t'is geweest. :wink:

Grtz
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Ik zal maar voor de eerste forfait zorgen. :( 'k Moet 's morgens naar de begrafenis van de vader van een zeer goede collega en ik zal erna nog moeilijk in Koksijde geraken voor de grote tocht. Als ik nog goesting zal hebben, zal het wellicht Westrozebeke worden. Ook niet slecht, maar 'k had toch liever nog eens naar 't zeetje afgezakt.
de P
Mountainbiker

Post by de P »

De P gaat ook, maar deze kustjongen gaat wel met zn caminette tot in Kosijde rijden wé. De Haan - Koksijde da's wa van 't goeie teveel.
Nu nog Redbulllover overtuigen.........
:roll:

grtz

de P
pacobike
Mountainbiker
Location: Minerva Outback ALU7500 full LX - Merida TFS 900 Magura - Ridley Ignite

Post by pacobike »

Wij komen speciaal naar 't zeike vanuit Oost-Vlaanderen ... de tocht lijkt de moeite te zijn, te lezen aan de reacties van de forumbikers ... en die weten waarover ze spreken ...

Bestaat het parcours uit een aantal lussen zodat er tussen de 30km en 50km kan worden gereden (door een luske op de 50km mee te pikken) ? Dank voor de info.

Beach boys, CU on Saturday !
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

@ VTT: hoe laat vertrek je Zaterdag?
Tis maar dak op tijd uit m'n bed geraak.
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

eddy caesar wrote:kun je echt niet inschrijven tot 14u want ik kan er niet geraken tegen 13u anders moet ik naar westrozebeke wat een degelijke concurrent is
En Eddy??? Heb je al antwoord gekregen ivm het vertrekken rond 14uur?
[-o<
eddy caesar
Mountainbiker

Post by eddy caesar »

katrien20 wrote:
eddy caesar wrote:kun je echt niet inschrijven tot 14u want ik kan er niet geraken tegen 13u anders moet ik naar westrozebeke wat een degelijke concurrent is
[-o<
ik heb net een mail gestuurd naar de sportdienst zoals neverest zei als ik antwoord krijg meld ik het vrijdagavond grts
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

katrien20 wrote:
[-o<
He Katrien, je moet aan t'zeetje ook altijd rekening houden met de waterstanden als je op het strand gaat fietsen. Het is zaterdag hoogtij om 13.23 en dan valt er aan de zee zelf niet te fietsen.

Het zal dus interessant zijn om s'morgens vroeg te fietsen, denk ik.
Als het even kan zou ik graag om 8 uur vertrekken.

Groetjes.
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Om 8u vertrekken, das rond 7u uit m'n bedje #-o
Nu ja das toch al 3 kwartier langer slapen dan Zondag geweest :bounce:

Nog effen een vraagske : kun je deze rit rijden met gewone modder banden of is het aangeraden van morgen nog een koppel speciale banden te gaan kopen?
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

slijkcrosserke wrote:Nog effen een vraagske : kun je deze rit rijden met gewone modder banden of is het aangeraden van morgen nog een koppel speciale banden te gaan kopen?
't Is geen strandrace. Gewone banden volstaan hier. De strandstrook rij je toch op het hardere gedeelte en voor die korte aanloop en terugkeer voor de strandstrook moet je echt geen strandbanden kopen hoor. De duinstroken tijdens de twee vorige edities kon je ook perfect doen met gewone banden.
Post Reply