organisatie was ok, we zijn wel 1 keer misgereden ergens in de buurt van het kasteel van gaasbeek, en we zijn zo nog een man of5 tegengekomen die verkeerd gereden waren.
op de bikewasch wel opmerkelijk veel deraileurpatbreuken gezien.
Post by madrista666 »
tututututLucky22 wrote:@Jorbin
Een zomertocht van jullie parkoers zou inderdaad zeer leuk zijn, maar dan zou ik geen weddenschappen afsluiten met gemiddeldes van km/u :wink:
Post by madrista666 »
Persoonlijk vind ik dat we als organisatie te kort geschoten zijn ivm de berijdbaarheid van het parcours. Veel te veel mensen, hebben veel te veel moeten afstappen en ploeteren, en ik wil mij langs deze weg bij iedereen hiervoor verontschuldigen. We hadden korter op da bal moeten spelen en er de ergste stukken uitknippen.
Als er een volgende wintereditie komt, dan mag dit niet meer gebeuren! Het is effectief een prachtig parcours, maar niet in deze omstandigheden.
Misschien moeten we er toch een zomertoer van maken?
Post by Schoupabiker »
Troost je Madrista, ze kunnen er dan het eerste stuk dat ze er nu uitgelaten hebben terug ingooien. 't Komt eigenlijk zelden voor dat daar geen lange modderstrook beschikbaar is, 't moet dat al eerst een hittegof van een week zijn geweest.....MADRISTA666 wrote:Persoonlijk vind ik dat we als organisatie te kort geschoten zijn ivm de berijdbaarheid van het parcours. Veel te veel mensen, hebben veel te veel moeten afstappen en ploeteren, en ik wil mij langs deze weg bij iedereen hiervoor verontschuldigen. We hadden korter op da bal moeten spelen en er de ergste stukken uitknippen.
Als er een volgende wintereditie komt, dan mag dit niet meer gebeuren! Het is effectief een prachtig parcours, maar niet in deze omstandigheden.
Misschien moeten we er toch een zomertoer van maken?
Niet doen, als jullie dit doen stellen jullie de mtb'er teleur hoor!!!! voor de "echte" mtb'er was dit een schitterend parcours, heb me echt goed geamuseerd hoor. Heb overal kunnen rijden, behalve de 1ste technische klim niet boven geraakt, maar vond dit niet erg hoor
Het is ook een MTB toch en geen wielertocht hé!!! Houden die toch, modder hoort bij het mtb'en hé![]()
![]()