Ikzelf heb in het begin al direct moeten lossen - wind op kop is niets voor mij en ik ben een dieselke - en hierdoor een stukje alleen gereden en dan nog gemist in de bepijling...
na de brug niet gezien dat het daar direct naar rechts was en doorgereden naar de bevoorrading!? Kvond het al eigenaardig dat Voltman nergens te bespeuren was en dan maar terug gekeerd om dan tot de conclusie te komen dat het de bedoeling was om 1st het bos te doen en daarna de bevoorrading!!!
voor de rest kan ik mij alleen maar aansluiten bij alle bovenstaande commentaren...
aja, voor ik het vergeet: hierbij een oproep aan allen die misschien toevallig een plastic zakje hebben zien liggen met een paar (zeer vuile) Specialized schoenen en overtrekbotjes! BEN ZE DAAR VERGETEN NONDE***JU!
Heb gebeld naar de organisatie maar die vinden enkel een paar Decathlon schoenen terug...
Kmoe wel zeggen, bijna iedereen was al weg toen wij vertrokken dus denk ik eigenlijk dat mijn oproep jammer genoeg niet veel zal uithalen ...
Da komt ervan hé, die ijskoude douche heeft mijn verstand verlamd (hopelijk een tijdelijk fenomeen)