Kijk hier maar eens:
http://www.mtb-kalender.nl/Route_kaarten.html
Vaste route in de buurt van Lommel
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- fcb
- Mountainbiker
Wij hebben gisteren een stuk van de blauwe route (Eersel) en de rode (Luyksgestel) gereden . Prachtige tocht , maar wat ik raar vind is dat wij begonne zijn op de blauwe toer op een stuk langs het kanaal met serieuze single-tracks , langs De Lossing .
Maar als ik nu die kaartjes bekijk kan ik nergens het kanaal terugvinden, zeker niet langs de blauwe route .
Zijn hier 2 blauwe routes mss , Belgische en Nederlandse ?
Wie oo wie ?
Maar als ik nu die kaartjes bekijk kan ik nergens het kanaal terugvinden, zeker niet langs de blauwe route .
Zijn hier 2 blauwe routes mss , Belgische en Nederlandse ?
Wie oo wie ?
-
bergfietser
- Mountainbiker
-
Leo VL
- Mountainbiker
Ik heb vandaag de TT in lommel gereden en zag ook de bordjes van een vaste route groen en blauw.
Klopt het dat deze vanaf 4 mrt open zijn?
Wat is de afstand van deze routes?
Dan is het straks mogelijk om de de volgende routes achter elkaar te rijden of te combineren
- zwart Reusel ( NED )
- groen Bladel ( NED )
- blauw Eersel / Bergeyk ( NED )
- rood Luyksgestel ( NED )
- groen Lommel ( BEL )
- bauw Lommel ( BEL )
Dat is een serieus tochtje, maar een geweldig initiatief om in Lommel een parcours neer te leggen want er is potentie genoeg.
Klopt het dat deze vanaf 4 mrt open zijn?
Wat is de afstand van deze routes?
Dan is het straks mogelijk om de de volgende routes achter elkaar te rijden of te combineren
- zwart Reusel ( NED )
- groen Bladel ( NED )
- blauw Eersel / Bergeyk ( NED )
- rood Luyksgestel ( NED )
- groen Lommel ( BEL )
- bauw Lommel ( BEL )
Dat is een serieus tochtje, maar een geweldig initiatief om in Lommel een parcours neer te leggen want er is potentie genoeg.
- mfhanske
- Mountainbiker
Dit gaat helemaal de goeie kant op met de nederlandse kempen en natuurlijk lommel.
De vaste routes in de kempen kun je al aan elkaar koppelen zodat je op een afstand kunt komen van 126 km en daar komen nu nog eens +/- 25 km erbij.
keuze genoeg of afstand genoeg, wat je maar wild.
Heeft er al iemand ervaring met de route van lommel???????????
gr hans
- Strikybart
- Mountainbiker
Post by Strikybart »
Gisteren op de tt zijn we over enkele stukken gereden en die zagen er toch goed uit dus ik denk dat de rest ook wel zo zal zijn.mfhanske wrote:Heeft er al iemand ervaring met de route van lommel???????????
Grtz
- mfhanske
- Mountainbiker
waren het single-tracks of gewoon mooie paden met hier en daar wat bochtenwerk.Strikybart wrote:Gisteren op de tt zijn we over enkele stukken gereden en die zagen er toch goed uit dus ik denk dat de rest ook wel zo zal zijn.mfhanske wrote:Heeft er al iemand ervaring met de route van lommel???????????
Grtz
gr hans