11/03/2007 Putte-Stabroek

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kogaboy
Mountainbiker

Post by kogaboy »

Palmboy wrote:En chimaera, scott en ik zullen in ieder geval achter de toog staan. Dus zeker achteraf nog ene komen drinken hé! :bounce:

da zullen we zeker komen doen 8) :lol:
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

bangelijk :P en origineel :P een TT in de tuin van KOGABOY !!! Allen daarheen !! =D> =D> =D>
Josss
Mountainbiker

Post by Josss »

Voor mij zal het de eerste keer zijn dat ik in die regio deelneem aan een MTb-tocht : ik ben werkelijk benieuwd!!!!!
Palmboy
Mountainbiker

Post by Palmboy »

kogaboy wrote:
Palmboy wrote:En chimaera, scott en ik zullen in ieder geval achter de toog staan. Dus zeker achteraf nog ene komen drinken hé! :bounce:

da zullen we zeker komen doen 8) :lol:
Plannen zijn een beetje veranderd. Ik ga meehelpen aan de mini-chrono. Dus ik zou zeggen eerst de mini-chrono komen rijden (een parcours van een +/- 500 meter) en dan binnen een pint gaan pakken (en hopen dat ge wint met de mini-chrono).

Ben gisteren al eens op de lokatie geweest: kasteel Ravenhof. Echt waar, 't is een prachtige lokatie. Dus allen daarheen zou ik zeggen!!!!
wo
Mountainbiker

Post by wo »

Ik ( Wouter Wuilmus ) zal als organisator trachten een mooie tocht met leuke randanimatie aan te bieden. Ik ben hier al meer dan een half jaar mee bezig en hoop op een succes. Mijn dag zal geslaagd zijn als ik tevreden gezichten zie want daar doe ik het uiteindelijk voor. Ik wil dat iedereen een leuke fijne mtb dag heeft ...

De laatste regelingen worden gemaakt om het de deelnemer zo aangenaam mogelijk te maken ...

Dus 11 maart iedereen op post !

www.wiwo.be
Point7
Mountainbiker

Post by Point7 »

Ik zal er ook zijn.
! roeltje !
Mountainbiker

Post by ! roeltje ! »

ik zal der zeker zijn
triple
Mountainbiker
Location: Trek 8500, Sid Worldcup, Full Xtr, ZTR Crest, Hope Race brakes

Post by triple »

@WO

je hebt een PB
SilverFokske
Mountainbiker

Post by SilverFokske »

Hi.
Denk dat ik vorige week met 't gezinnetje daar ben gaan wandelen (klein stukje toch), maar wat denken jullie....
'k heb pas ne mtb, nog maar 1 keertje zo'n 15 km gebold (met nogal wat harde weg). Zou ik deze tocht in z'n 20 km vorm aankunnen?
M'n profiel ff schetsen misschien. Ben bijna 45, vroeger veel gevolleybald en gevoetbald (niveau 'jannekenmiek'). Dan door zware knieblessures 12 à 13 j niks. (buiten bitje lopen 10km/<5Omin). Was terug wa aan 't lopen, en rugprobs in augustus.
Dus nu ga'k er bij zitten, en tracht zo nog wat te bewegen, want zitten in uwen zetel is 't ook ni hé.
Zonder enige vorm van voorbereiding en oefening is 't misschien wat te vroeg om al een TT te rijden. Jullie weten 't waarschijnlijk beter dan ik.
Aan diegene die 'm gaan doen, succes, mooi bos daar
Grz.
Nnkldrs
IceCube
Mountainbiker
Location: Cube Ltd Race, full XT, Reba, Avid Elixir 9, Mavic CrossTrail, NN/RR

Post by IceCube »

Nonkeltje,
dan zijde gij just zo oud azzik. Ik heb ook rugproblemen als ik in de zetel zit, maar op de velo heb ik nergens last van. Er rijden genoeg ouw peekes (40+ ?) rond op ne mtb. Dus schuif uw zadel onder uw geteisterd hol, en doe gerust de 20km op uw gemakske.
Beweeg man, beweeg !!
Post Reply