PA, PA, PA, PA, papscubaluc wrote:PAP, awel k'ben blij dat ik dit nog kan zeggen![]()
Het begint precies al een beetje beter te gaan. Alhoewel, wat is beter? Ik heb mijnen asem al terug, maar mijn kuiten zijn nog altijd pijnlijk. Ik heb al overwogen die oude krukken uit de garage te halen om rond te huppelen.
Daarjuist naar boven gegaan naar mijnen bureau om mijne computer te halen en op mijn gat terug van den trap gekomen. Dan moest ik mijn benen niet heel den tijd plooien...
De strafste rit van het seizoen so far (maar ik zei dat ook in Westouter een paar weken terug). Na 14km hadden we al wel 300 meter op de baan gereden en het is er niet beter op geworden. Prachtig stuk in Wingles, dat zeker nog bezocht zal worden door meerdere van ons. Vreemd dat het de tweede keer zo lang niet leek als de eerste keer.
Nogal een verschil met onze asfalttocht in Oedelem vorige week waar we moesten smeken voor een stukske off-road. Nog nooit zo verlangd om op een stukje asfalt te mogen rijden als vandaag.
Jammer van het volk aan de bike-wash en de koude douche
Merci les Zouaves...