25/02 Mountainbike Beach Challenge Knokke-Heist

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gunter
Mountainbiker

Post by Gunter »

bartgabriels wrote:Heel goede organisatie. Mooi parcours, maar als ik 1 ding mag aanmerken: als je het parcour niet verkend hebt, is het zeer lastig om in te schatten waar je nu eigenlijk zit op het parcours. Mss is het wel handig om in het begin om de 5km een bord te zetten, in de laatste 10 km om de kilometer en op het einde om de 500 meter ofzo.
daarvoor moet je parcours niet verkennen en bordjes zult ge toch nie zien met al het zand in de ogen; parcours is toch heel simpel; 10km strand, een 5tal km modder en asfalt, dan 5km strand (en de dijk zie je zo liggen dus je kunt direct zien hoe ver het nog is), en dan nog pakweg 2km asfalt in duinbergen...

of een kmtellerke gebruiken....
forza_inja
Mountainbiker

Post by forza_inja »

Heb toch een achttal kilometer kunnen rijden, tot juist na een bocht naar links, op zo'n fietspad met rode klinkers, iemand zich perse nog tussen mij een een glad riooldeksel wou wringen :evil: . gevolg: sturen haken in elkaar en met twee de grond op. Vraagt die andere doodleuk of alles in orde is en rijdt verder en ik sta daar met een paraplu voorwiel en wat nog erger is, een barstje in men carbotech vork :( .

Bij deze, bedankt en ik hoop dat je dat gewonnen plaatske hebt kunnen volhouden tot het einde :evil: .

voor de rest was alles in orde

M'n bikemaats waren 177 ste en 204 de op de 48 km.
bartgabriels
Mountainbiker

Post by bartgabriels »

Gunter wrote:
bartgabriels wrote:Heel goede organisatie. Mooi parcours, maar als ik 1 ding mag aanmerken: als je het parcour niet verkend hebt, is het zeer lastig om in te schatten waar je nu eigenlijk zit op het parcours. Mss is het wel handig om in het begin om de 5km een bord te zetten, in de laatste 10 km om de kilometer en op het einde om de 500 meter ofzo.
daarvoor moet je parcours niet verkennen en bordjes zult ge toch nie zien met al het zand in de ogen; parcours is toch heel simpel; 10km strand, een 5tal km modder en asfalt, dan 5km strand (en de dijk zie je zo liggen dus je kunt direct zien hoe ver het nog is), en dan nog pakweg 2km asfalt in duinbergen...

of een kmtellerke gebruiken....
KM teller zou optie zijn ;), maar ik vergeet hem altijd. En heb dan aan andere mense gevraagd ... En ze zeide me allemaal hetzelfde: Mijne doet het niet meer ;).
J-BIKER
Mountainbiker

Post by J-BIKER »

kan iemand me helpen mijn exel op mijn pc is per ongeluk verwijderd en nu kan ik men uitslag niet lezen
mijn naam is jeroen van de vijver
24km bij de juniors nr 2912
graag de uitslag van de juniors en de totale uitslag op de 24km
alvast bedankt.
bartgabriels
Mountainbiker

Post by bartgabriels »

J-BIKER wrote:kan iemand me helpen mijn exel op mijn pc is per ongeluk verwijderd en nu kan ik men uitslag niet lezen
mijn naam is jeroen van de vijver
24km bij de juniors nr 2912
graag de uitslag van de juniors en de totale uitslag op de 24km
alvast bedankt.
6. 2912 VAN DE VIJVER Jeroen LOKEREN 0:56:57 +0:08:30 25.285 6 JUN 30

6e bij de Juniores
30e in totaal ..
J-BIKER
Mountainbiker

Post by J-BIKER »

bedankt
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

Deze morgen na veel twijfelen vertrokken naar Knokke.
Gisteren nog ziek te bed en een poging gewaagd, maar ik reed natuurlijk zoals een schotelvod het liep voor geen meter en tenslotte na de eerste ronde opgegeven. Natuurlijk stom van mij om te starten als je ziek bent, maar ja je wil nog een "deftig" klassement halen hé.
Nu natuurlijk in mijne nest met 39° :(

Kort na de start is er een deelnemer gewoon van zijn fiets geramd door een "zot" die vanuit het peloton opeens 20-25meter lateraal naar links vlamde, en die gast, waarvan ik denk dat hij toch zwaar gevallen is, gewoonweg torpedeerde.
Ik vond het echt schandalig, dit was geen ongeval, maar had meer weg van een aanslag. Ik weet niet wie die kl**tzak was maar die hoort gewoon niet in een wedstrijd te rijden. :evil:
bartgabriels
Mountainbiker

Post by bartgabriels »

Die weggetorpeerde persoon is inderdaad blijven liggen ... been lag precies wel in de verkeerde richting gedraaid uiteindelijk :s
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

bartgabriels wrote:ben lag precies wel in de verkeerde richting gedraaid uiteindelijk :s
Vertaalt da ne keer?
pervelo
Pro
Location: Thompson/Bmc/pervelo bike/tune,chris king,no tubes,black spire.......

Post by pervelo »

Kan er mij iemand zeggen waar juist die uitslag staat,voor ik mijn computer uit het raam gooi :-D :-D
Post Reply