25/02/07 MOL-WEZEL - 16de Wezelse MTB-tocht (Fiets Promo)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
trage luc
Mountainbiker

Post by trage luc »

Proficat aan de wezeldrivers voor de mooie tocht . =D>
spijtig van het weer maar er waren toch veel moedige mannen en vrouwen en ook de kids waren van de partij samen rond de 1800 samen ,
de bevooraading was dik in orde en nodig voor vellen van ons :drunk: ,
zo zie je maar wat een verschil het nu is tegen 14 dagen terug in onze streek . maar ik heb me toch goed uit kunnen leven al zat ik ook bijna dood op het laaste .
wij hebben de 45 km gedaan en of dat het genoeg was maar ben tevreden aan mijn mtb beginnen te poetsen om hem weer toonbaar te krijgen en het is nog gelukt ook :lol:,
maar nu de kleren nog maar dat laat ik aan mij lief vrouwke over :roll:
mij zien ze hier volgend jaar weer terug .
PS dikke profict voor de vrouw van de lowie XXXXXX voor het goede werk van de spijsige magen te vullen :oops: =D> =D> =D> =D>
gertt2005
Mountainbiker

Post by gertt2005 »

60 gedaan en dit was zeker genoeg. Zwaar door de modder maar wel leuk; zeker dat stukske langs de beek, dat je ook kon afsnijden wegens te nat. :lol: Ik heb nog ouderwetse remmen en die remblokjes kosten gelukkig geen fortuin en die doen hun werk ook behoorlijk :bounce: Dus geachte medebikers; koop misschien iets goedkoper materiaal en laat uwe bike maar eens goed gaan in de modder zoder er hartpijn van te hebben #-o Ik was op 2u50 binnen en dat vond ik behoorlijk gezien het parcours :drunk: De frietjes en Tongerloo heb ik voor nu thuis gelaten; schol :drunk: =D>
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

Schijfrem wrote:Ikke niet geweest en da´s allemaal de schuld van dienen kl**regen.
Ik hoorde het rond 4 uur al serieus regenen en het is hier pas gestopt met gieten iets voor 8uur. Dus maar in mijne nest blijven liggen. Jammer want ik heb de vorige edities wel meegedaan en die waren SUPER!
Dus ´t zal voor volgend jaar zijn.
Enfin, nog nooit zo nen schijtwinter meegemaakt als nu :evil: #-o
Watje :wink:
saucony
Mountainbiker

Post by saucony »

heb getwijfeld om te vertrekken maar mijn vrienden hebben me toch mee gekregen.ik heb 1 buike regen gehad terwijl ik onder de tongerlo paraplu stond.ben blij dat ik hem heb gereden was echt de moeite ,wel een beetje banden moeten platter zeten om grip te hebben.kom zeker terug,jullie toer is zeker 5 sterren waard .en de man met baardje aan de tongerlo tent zorgde voor de goede sfeer :-D
zeeeer goe gedaan gasten =D>
Redbullbiker
Mountainbiker

Post by Redbullbiker »

Vanmorgen watergieten hier in eeklo,maar toch vertrokken naar mol.
Daar 1 buike gehad na de tongerlo stand,trouwens heel leuk aan die tongerlo stand met wa muziek erbij tof.
70 km gedaan ,prachtig rijden daar ,zeker de verre verplaatsing waard.
Volgend jaar zeker terug.
De laatste 5 km was beste eruit bij me gelukkig kon ik wielke nemen van men vrienden.
Gemiddelde 19,50 op 70km.
De frietjes smaakten
1 minpunt afspuitstand stond te trillen van de kou ,van dat wachten amaai,kan beter.
Anders dikke proficiat aan de organisatie
=D> =D> =D> =D> =D>
fladderke
Mountainbiker

Post by fladderke »

Ik ben dit jaar begonnen met TT te rijden. Gasten , van alle die ik gereden heb was dit de allerbeste. :bounce: Ik ga jullie voordragen voor een Michelinster of 6. =D> =D> =D> Spijtig dat mijne maat die ik op een TT leren kennen heb er niet bij was. Zijne hartslagmeter zou nogal van zijne jekker gegeven hebben. Op sommige momenten zware kost maar ik heb ervan genoten. Die Tongerlo smaakte overheerlijk. Ik heb hem met zoetekes aan keizer gemaakt. :drunk: Mijne gebuur(vroeger amateur op de weg) kreeg eens een bus met champagne omdat hij niet meer kon verliezen. Hij is nooit aangekomen (lag in een gracht zo zat als een kanon). :oops:
Mannen van de Wezelse MTB , mij zie je zekers terug. :-D :-D
Simple Mind
Mountainbiker

Post by Simple Mind »

trage luc wrote: maar nu de kleren nog maar dat laat ik aan mij lief vrouwke over :roll:
Eigenlijk hadden ze ipv die gratis Tongerlo beter een gratis doos waspoeder gegeven :wink:
bartjebike
Mountainbiker

Post by bartjebike »

Rond 8udeze morgend vertrokken richting mol en daar zeker geen spijt van gehad. Wij waren in de wagen wel aan het vloeken toen er een flinke bui op onze wagen neerkletste, maar eenmaal aangekomen geen druppel regen meer gehad.
vandaag aan de 34km gestart en da was voor ons zwaar genoeg in deze modder.
het was een prachtige tt mee goeie afpijling en waarschuwingsbordjes, knappe ambiance aan de tongerlo stand.
een dikke proficiat aan de organisatie want alles was in orde.
En Stefke ge moogt volgende keer wel voor mij eindigen zalle :P :-D :-)
lucvandeuren
Mountainbiker

Post by lucvandeuren »

Vanmorgen ook nog even getwijfeld of ik al of niet zou gaan. Toch maar het zekere voor het onzekere genomen en om 07.15 uur thuis vertrokken.
De 60km gereden (geploetert). Fantastische VTT maar ik was wel content dat ik aan de aankomst was, stikkapot. Toch 1 opmerking bij deze mooie organisatie. Ik was om 07.45 uur al ter plekke en moest mijn auto parkeren aan de kerk, terwijl er verder door nog veel plaats over was. Als je na 60 km hard labeur aankomt en je moet dan nog te voet naar de douches, dan valt dat toch wel even tegen. By the way, "eindelijk" eens een VTT met goeie douches. Dat is wat anders dan gaan douchen bij een of ander voetbalpoegeske waar na 10 man douchen het warm water al op is, of nog slechter, douchen in een omgebouwde vrachtwagen (cfr. toertocht in Beerse). Porficiat voor de organisatie, volgend jaar ben ik er weer.
fasboy
Mountainbiker

Post by fasboy »

heb vandaag de 70 km gereden in mol,was wel zwaarder dan verwacht maar wel mega schoon parcour en ja moder hoort er nu eenmaal bij hé,anders koop je je beter een koersfiets :-D
alvast een grote proficiat voor de organisatie en een pluspunt voor de bevoorrading =D>
zeker een rit die ik volgend jaar kom rijden :-D
http://mountainbiken.in.evergem.be
Post Reply