univega570 wrote:Zandbijterke wrote:Waarom zouden ze die moeite doen ??? Als ik zo lees hoe jullie, mtb liefhebbers, die commentatoren "afkakken" heeft het dan nog zin dat ze de sport promoten ? En zeggen dat Peter niets van mtb'en afkent? Ik denk dat die mens zijn materiaal beter kent dan menig van ons hier op dat forum!!!! Het is toch logisch dat ze niet te veel echte "mtb terminologie" gaan gebruiken, zodoende kan iemand die niets van de sport kent er toch ook nog van genieten. Stel je voor dat ze heel de theorie van de Specialized Brain beginnen uit te leggen, er zal nogal wat gezapt worden! Dus stellen ze het heel simplistisch voor MAAR dan zijn de "echte" mtb'ers WEER niet content want dan herkennen ze niet een goede en bekende rijder binnen de 30sec!?!?!?just4fun wrote:misschien krijgt het mtb'en nu wat meer mediaweerklank
Over die terminologie : kheb daar iets gehoord wat ik ook nog niet kende, maar dat komt wellicht omdat ik nog maar 2 weken tubeless rij.
Peter noemde daar een product dat ze in tubeless banden spuiten om lekken automatisch te dichten. Wie iemand nog welk product dat was en heeft iemand daar ervaringen mee ?
Op het moment zit Morgan Blue met zo'n product in de testfase, Meirhaeghe en Poelvoorde reden er al mee in Kluisbergen rond. Gobelijn is vertegenwoordiger van Morgan Blue, hij kan misschien iets meer uitleg verschaffen? Er is nog een merk met zo'n vloeistof maar daar ken ik de naam niet van!