25/02/07 MOL-WEZEL - 16de Wezelse MTB-tocht (Fiets Promo)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
phille
Mountainbiker

Post by phille »

ik vrees dat alle goede tochten dit jaar een emmer water in hun nek gegoten krijgen ... :(
Nazgul
Mountainbiker
Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""

Post by Nazgul »

phille wrote:ik vrees dat alle goede tochten dit jaar een emmer water in hun nek gegoten krijgen ... :(
ja, met de zoenktocht was het ook erg maar tijdens de rit weinig regen gehad.
Hopelijk is het morgen ook zo :wink:
UltimaVez
Mountainbiker

Post by UltimaVez »

Mijne maat uit de streek, ook sportief aangelegd, zei het dan enkel in het drinken van donkere Tongerlo, vraagt waar dat standje precies staat opgesteld? Hij zou ons daar dan tegemoet komen... :-D

In ieder geval wij zijn morgen ook met 4 man present, voor de volledige toer welteverstaan! :wink: Hopelijk willen de weergoden ook een beetje mee...
Gravity Works
Mountainbiker

Post by Gravity Works »

Tja mannen Het Weer...,
Het kan morgen alle kanten uit, het zal zeker niet een doorregende bende worden, maar als er just een goeie bui passeert zal het zeker ambetant zijn, en voor het zelfde geld blijven we gewoon droog (van buiten dan van binnen zullen we allemaal wel nat worden van dienen tongerlo) anyway wij zullen er zijn en as ge wilt weten of da ge nat gaat worden kijk eens op www.buienradar.nl volledig gratis (ik gebruik het dagelijks voor mijn werk)
Have a nice Bike
ridley86
Mountainbiker

Post by ridley86 »

daelman, bedankt voor jouw raad ivm de racing ralf. 2 valpartijen en veel geschuif was het resultaat. :-D Al bij al toch redelijk goed weer gehad. Geen druppel uit de lucht gevallen. 1 keer verkeerd gereden maar met wa lusjes extra toch aan men 45 km gekomen en 19.8 gemiddeld. Bevoorrading was super. Tongerlo standje stond pal in de wind maar was ook wel ok. Tot volgend jaar.
Handige Harry
Mountainbiker

Post by Handige Harry »

deze ochtend me toch maar bdacht en ben ik niet naar mol afgezakt!
het regende wat te hard naar mijn zin! toch heb ik een tochtje met de koersfiets gedaan zodat ik mijn kilometerkes toch heb!
het is inderdaad erg met het weer ik heb jaren gehad dat ik nu al 10 tt's gereden heb dit jaar nog maar 1 en heb ik nog moeten opgeven ook :( !
foerske
Mountainbiker

Post by foerske »

Mooie zware tocht! Geweldige douches!! Jammer van het weer wat voor zware slijkerige toestanden zorgde! Gelukkig geen stukken gemaakt... Goeie bevoorraading, goeie afpijling, geen volk bij oversteken van grote banen, goeie vlotte service naderhand! Leuk tochtje, zeker bij goed weer en droge ondergrond! Ik kom in de zomer nog eens terug :-D

47 km met gemiddelde van slechts 17,8 ! En ik ga het niet eens op het slijk steken, ik was geen klote waard!! Waar gaat dat toch heen! :oops:
Simple Mind
Mountainbiker

Post by Simple Mind »

Voor op ne rustdag was het in Mol toch serieuzen werkendag om tot bij de frietjes te geraken. :-D
Desalnietteplus enorm genoten en gezwoten ! :lol:
In zijn geheel een prachtige tocht met ecologische bepijling (goe gezien om te werken met rekkers; zo moet er niet in de bomen geklopt worden. Alleen qua kleur mochten ze misschien wel een beetje feller en dus opvallender zijn), uitgebreide keuze op de bevoorrading, plezant maar zwaar parcours met waar het nodig was waarschuwingen voor gevaarlijke oversteken (en ja zelfs voor paaltjes op de rijweg). Ook fijn om op regelmatige basis borden met de reeds afgelegde afstanden te zien. Voor de après-bike bewaakte stalling met handige "in- en uitrit" en een grote tent met vlotte bediening. Het was in orde !!!
Ik weet niet hoe het afgelopen is met de Tongerlo maar mijn vat is af zenne! :wink:
Palmo
Mountainbiker

Post by Palmo »

zware tocht - samen met mijne maat voor de 60 kms gegaan ma ergens iets gemist want op ne keer zagen we enkel 35 kms en 45 kms en nadien kwamen we aan de tent vd tongerlo !
#-o #-o kwas der nochtans op ingesteld op de 60 om te ploeteren en te zwoegen ma na dien tongerlo was mijn goesting toch over zulle.
Tzal voor ne volgende keer zijn.

Kms 38 avg 17
Point7
Mountainbiker

Post by Point7 »

Vertrokken met 60km of 70km in gedachte, maar vanaf de eerste ploeter- en baggerpartijen had ik al door dat een zware tocht ging zijn. Ik heb dan de 45km genomen die zwaar genoeg was. De korte stukjes asfalt telkens tussen 2 bossen waren nu recup stukjes ipv doorvlam stukjes.

De organisatie was ZEER goed ! Er is duidelijk geleerd uit de vorige edities. Een supergrote tent waar alles zeer vlot ging. De inschrijvingen gingen vlot en zelfs de gratis frietjes + "hamburger" die verdacht veel leek op een curryworst :wink: ging redelijk vlot vooruit.
2 grote fietsstallingen die zeker nodig waren blijkbaar.

Kortom veel volk, maar zeker goed opgevangen door de organisatie. =D>
Post Reply