niels albert naar bk mountainbike

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
stef78
Mountainbiker

Post by stef78 »

is idd een misschien !

en idd in overleg met zijn trainer dus niet té enthousiast :-D zou idd mooi zijn.
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

Kzou het wel leuk vinde!
MilkSjeik
Mountainbiker

Post by MilkSjeik »

vliegmachine wrote:wat versta ik onder uw antwoord , dachten erover ( ik versta hier 2 man onder )
als ik u goed versta denk ik dat u ook sven nijs bedoelt , en die rijdt zeker het bk !!
niels heeft wel klaarblijkelijk na de aankomst in oostmalle gezegd dat hij het bk mountainbike in de zomer ging rijden , en hopelijk houdt hij woord
Klopt, zoals al aangegeven dus in overleg met zijn trainer. Niels zal (net zoals Sven) het crossen niet in gevaar brengen. Wanneer de olympische droom voor Sven trouwens niet haalbaar is, zal ook hij niet verder gaan in het mountainbiken.
Doch (en laten we die discussie inderdaad niet opnieuw houden) hoop ik dat we beiden deze zomer op een mtb mogen zien :)
tègniesj
Mountainbiker

Post by tègniesj »

MilkSjeik wrote:
vliegmachine wrote:wat versta ik onder uw antwoord , dachten erover ( ik versta hier 2 man onder )
als ik u goed versta denk ik dat u ook sven nijs bedoelt , en die rijdt zeker het bk !!
niels heeft wel klaarblijkelijk na de aankomst in oostmalle gezegd dat hij het bk mountainbike in de zomer ging rijden , en hopelijk houdt hij woord
Klopt, zoals al aangegeven dus in overleg met zijn trainer. Niels zal (net zoals Sven) het crossen niet in gevaar brengen. Wanneer de olympische droom voor Sven trouwens niet haalbaar is, zal ook hij niet verder gaan in het mountainbiken.
Doch (en laten we die discussie inderdaad niet opnieuw houden) hoop ik dat we beiden deze zomer op een mtb mogen zien :)
graag wil ik dit nog aanvullen met: Ik hoop dat ze ook met de internationale toppers kunnen concurreren ! :wink: That would be the max !
bunnybiker
Mountainbiker

Post by bunnybiker »

Allen op die mtb zou ik zeggen, ik wil hier nu niet op de zaken vooruit lopen maar Niels heeft nog de leeftijd van belofte, ik zie hem in die categorie nog meedoen naar de titel ook . hoeveel crossers hebben in het verleden als niet furore gemaakt op het bk : Kevin Pauwels, Tom meeuwsen, Jim Aernouts noem maar op :bounce:
KAMELEON
Mountainbiker

Post by KAMELEON »

kijk maar naar engeland daar zijn de baanwielrenners
bmx een roeiers
een nicole cook heeft eens de triple gedaan
wereldkamioen mtb op de weg en inhet tijdrijden in 1jaar
dus niels een de andere jump op die bike
een laat de beste maar winnen
jimi
Mountainbiker

Post by jimi »