Een betere locatie.. én in dezelfde straat.. tis gwn een paar 100 meter verder rijdeswake wrote:Wij gaan ook van de partij zijn! (goeie organisatie en een mooi parcours)![]()
![]()
![]()
(met 4 man).
Blijkbaar is het een andere locatie dan vorig jaar?
25/02/07 MOL-WEZEL - 16de Wezelse MTB-tocht (Fiets Promo)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Beste bikers,
Na weeral een 18-uren dag (job + mtb-tocht) wou ik eigenlijk wel eens vragen of jullie mijn vrouwtje eens een extra duwtje willen geven (maar voorzichtig). In de laatste 2 drukke voorbereidingsweken heeft ze 10-tallen uren bijgesprongen voor de organisatie en tegelijk de zaak draaiende gehouden. Ze regelt de bevoorrading op de Keiheuvel >> wens haar eens proficiat om het bij zulke drukdoener nog te kunnen uithouden !
Na weeral een 18-uren dag (job + mtb-tocht) wou ik eigenlijk wel eens vragen of jullie mijn vrouwtje eens een extra duwtje willen geven (maar voorzichtig). In de laatste 2 drukke voorbereidingsweken heeft ze 10-tallen uren bijgesprongen voor de organisatie en tegelijk de zaak draaiende gehouden. Ze regelt de bevoorrading op de Keiheuvel >> wens haar eens proficiat om het bij zulke drukdoener nog te kunnen uithouden !
awel Lowie...k'ga dat proberen te onthouden , zetje zal moeilijk zijn, 3 kussen ongepastlowie wrote:Beste bikers,
- patje !!!!
- Mountainbiker
Post by patje !!!! »
Mol 70 km , wa drinken en eten erbij en mooi parcours !!
Keuze is snel gemaakt !!!
HAVE FUN TOMORROW _ FUCK THE RAIN !!!!
Keuze is snel gemaakt !!!
HAVE FUN TOMORROW _ FUCK THE RAIN !!!!
- toon pertetotal
- Mountainbiker
Post by toon pertetotal »
5 ptc-ers hebben me juist al verzekerd dat ze uit hun bed kunnen.
Wie weet volgen er nog een paar.
Tot morgen.
Wie weet volgen er nog een paar.
Tot morgen.