25/02/07 Lennik - 7e Prinsbike
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
allez ziet er super uit.ga ook voor da gemiddelde zenne ..lekker lekker
ga proberen vroeg te starten beste spoor dan 
- laagvlieger
- Mountainbiker
-
jorbin jr.
- Mountainbiker
Post by jorbin jr. »
laagvlieger wrote:allez ziet er super uit.ga ook voor da gemiddelde zenne ..lekker lekkerga proberen vroeg te starten beste spoor dan
ma nu ook weeer ni te vroeg hé
we moeten daar nog op tijd geraken
Hallo mannekes,
Als jullie morgen een trage wolvin voor steken, dan ben ik dat en wil dat zeggen dat ik aan't genieten ben van 't pajottenland en dan kan het me ook geen lor schelen of jullie de groten of de kleinen toer doen. Maar begin in Gods naam toch niet met modder te gooien hé. Iedereen is anders en iedereen reageert anders. En drink trouwens een goeie pot samen.
ciao
Als jullie morgen een trage wolvin voor steken, dan ben ik dat en wil dat zeggen dat ik aan't genieten ben van 't pajottenland en dan kan het me ook geen lor schelen of jullie de groten of de kleinen toer doen. Maar begin in Gods naam toch niet met modder te gooien hé. Iedereen is anders en iedereen reageert anders. En drink trouwens een goeie pot samen.
ciao
- Schoupabiker
- Mountainbiker
- Location: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en Cannondale Scalpel'21 - MSC Zion Tandem
Post by Schoupabiker »
Ik heb vandaag de eerste keer kunnen kijken naar de info en mannen wat een pret zeg.
Er zitten zelfs een paar stukken tussen die over de TT gaan!
Mij zien jullie morgen misschien rij ik je voorbij (als ik de vlam in de pijp heb - rooie lap voor mij - ... ), misschien laat ik me door jullie voorbij rijden (terwijl ik van het pajottenland geniet - of een koekske opeet - ...)
Ik zeg vriendelijke goeiendag aan elke biker (ook madrista - hubertje - frietrider - catwoman - ... - TENZIJ ZE MET MODDER GOOIEN!!!
)
PS het is momenteel wat wisselvallig in het pajottenland en rond levenslust en de molen van Pede kan het ZEER vettig zijn, heb er al vaker "onderwatervoeten" gehad.
Enfin mooi opstel over verdraagzaamheid en fun op de fiets.
K'ga den Hunsel gaan oprijden .. Tot morgen!
Er zitten zelfs een paar stukken tussen die over de TT gaan!
Mij zien jullie morgen misschien rij ik je voorbij (als ik de vlam in de pijp heb - rooie lap voor mij - ... ), misschien laat ik me door jullie voorbij rijden (terwijl ik van het pajottenland geniet - of een koekske opeet - ...)
Ik zeg vriendelijke goeiendag aan elke biker (ook madrista - hubertje - frietrider - catwoman - ... - TENZIJ ZE MET MODDER GOOIEN!!!
PS het is momenteel wat wisselvallig in het pajottenland en rond levenslust en de molen van Pede kan het ZEER vettig zijn, heb er al vaker "onderwatervoeten" gehad.
-
Klippel San
- Mountainbiker
Post by Klippel San »
Wij gaan met geen moor moeten smijten, ik denk da ze morgen zo al langs alle kanten gaat vliegen.Schoupabiker wrote:Ik heb vandaag de eerste keer kunnen kijken naar de info en mannen wat een pret zeg.
Er zitten zelfs een paar stukken tussen die over de TT gaan!![]()
Ik zeg vriendelijke goeiendag aan elke biker (ook madrista - hubertje - frietrider - catwoman - ... - TENZIJ ZE MET MODDER GOOIEN!!!)
![]()
Ik heb ons gekakel van dees week nog es bekeken, waar mensen zich toch rap druk kunnen in maken.
Hopelijk heb ik nu de verkeerde snaar nie geraakt. Graptje.
In ieder geval de prijzen zullen morgen uitgereikt worden, het ziet er naar uit een zwaar parkoer te worden.
En wij drinken morgenmiddag wel een goei klep samen.
't Amuzement allemaol.
Nog wat up to date info:
Deze morgen nog een gans stuk gedaan met de bike. Tligt er weer wat vettiger bij tov gisteren. Hier en daar nog wat pijlkes bijgehangen.
Wat foto's doorgestuurd naar Gizmo. Als die nog tijd heeft vandaag staan ze misschien nog op de site.
Een tip voor de gasten die voor de 20gem. gaan. Als ge aan de bevoorrading rond de 17,5-18 zit is het haalbaar. K'wil maar zeggen dat ge u het eerste stuk niet kapotrijdt...t'zal trouwens toch nie gaan...
In elk geval - keep it safe / stay within your limits.
Deze morgen nog een gans stuk gedaan met de bike. Tligt er weer wat vettiger bij tov gisteren. Hier en daar nog wat pijlkes bijgehangen.
Wat foto's doorgestuurd naar Gizmo. Als die nog tijd heeft vandaag staan ze misschien nog op de site.
Een tip voor de gasten die voor de 20gem. gaan. Als ge aan de bevoorrading rond de 17,5-18 zit is het haalbaar. K'wil maar zeggen dat ge u het eerste stuk niet kapotrijdt...t'zal trouwens toch nie gaan...
In elk geval - keep it safe / stay within your limits.