25/02/2007 Allennes-les-marais (Frankrijk)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
malfieboy
Mountainbiker

Post by malfieboy »

Dedju dedju, ik zie die lijst hier langer en langer worden, en ik kan er verdorie mijnen naam nie opzetten #-o
Ik zal aan jullie denken als ik op de vlieger zit! Trek alleszins maar voldoende fotokes, dan kan ik alvast beginnen watertanden voor volgend jaar...

Greetz en tamusement!!
Malfieboy
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Hallo mannen en vrouwen,

wat de snelheid betreft;deze zal heeeeeel laag liggen.Het wordt weer een ritje zoals in Bruyelle om te genieten en veel leute :bounce: te maken;zowel voor-tijdens-als na de rit.

Wie niet weet wie we zijn:de meesten zullen een naamkaartje aanhebben en we zitten een beetje samen aan de inschrijving.Wees niet bang om u bekend te maken.Hoe meer zielen hoe..........P.S.We klappn vloamsch weije. :wink:

@ TRAXER:misschien kunt ge de foto's van in bruyelle hier nog ne keer posten;kwestie van de twijfelaars te overtuigen van ons "BOEMELtreintje
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Das hier wel al nen serieuzen trein,zulle!
Misschien best enkele seingevers meebrengen,voor het vlotte verloop!
Die Fransen gaan denken dat de tour de France al gestart is?
Zijn er nu nog andere W-Vl.forumleden over om de ander tt's te bemannen?
Ik rij in ieder geval elders om daarna naar de coast-race te gaan suporteren! :wink:
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

grote plateau wrote:Hallo mannen en vrouwen,

wat de snelheid betreft;deze zal heeeeeel laag liggen.Het wordt weer een ritje zoals in Bruyelle om te genieten en veel leute :bounce: te maken;zowel voor-tijdens-als na de rit.

Wie niet weet wie we zijn:de meesten zullen een naamkaartje aanhebben en we zitten een beetje samen aan de inschrijving.Wees niet bang om u bekend te maken.Hoe meer zielen hoe..........P.S.We klappn vloamsch weije. :wink:

@ TRAXER:misschien kunt ge de foto's van in bruyelle hier nog ne keer posten;kwestie van de twijfelaars te overtuigen van ons "BOEMELtreintje
't is maar een woord:
http://users.edpnet.be/traxcomputers/

8)
Jefke85
Mountainbiker

Post by Jefke85 »

Is het nog steeds de bedoeling om de single track 2maal te doen? :roll:
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Als we op het einde zijn van de single track kunnen we misschien rechtsomkeer maken en dan terug keren dan hebben we hem drie maal gedaan met al de gevolgen die ons te wachten staan :-D

Alleé tot zondag :wink:
lok 36000
Mountainbiker

Post by lok 36000 »

leffingenoartje wrote:Als we op het einde zijn van de single track kunnen we misschien rechtsomkeer maken en dan terug keren dan hebben we hem drie maal gedaan met al de gevolgen die ons te wachten staan :-D

Alleé tot zondag :wink:
We zullen dit idee maar beschouwen als een dwaling der grijze hersenmaterie zeker :oops: :oops:
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

Yabbedabbedoe,

Voor mezelf een fantastische regeling kunnen treffen met mijn zoontje (ik heb volgende week toch verlof) =D> =D>

Dus, kom ik ook af naar daar om toch voor een beetje tegengewicht te zorgen voor het overwegend west-Vlaamse forum-(lees toog)gangers.
Zo een verzameling van dit zootje ongeregeld mag je eigenlijk niet missen.

see you there :wink: :wink:
lok 36000
Mountainbiker

Post by lok 36000 »

scubaluc ik ben uuk nen Uust-Vloamink zulle, 'k zijn van Drongene van geborte
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

lok 36000 wrote:scubaluc ik ben uuk nen Uust-Vloamink zulle, 'k zijn van Drongene van geborte
Daarom schrijf ik ook overwegend :P
Post Reply