No Tubes Informatie en ervaringen
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- SOM epic ghost
- Mountainbiker
- Location: ghost scandium team/ridley/specialized epic marathon
- scott racer
- Mountainbiker
Post by scott racer »
Als ik nu een niet ust band er opleg van hetzelfde type (RR en NN) hoeveel moet je daar dan zoal in doen?
En als je wisselt ,zit je dan niet met een plakkerig goedje overal ?.
Wil dit wel doen want per band scheelt dit al vlug 250gr!
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Gewoon één maatbekertje zoals bij UST's volstaat ook voor gewone banden.
Bij het wisselen kan je de NoTubes er makkelijk uitspoelen met water en volledig verwijderen door te shuren met behulp van een schuurborstel (of een afwasborstel) langs de binnezijde van je band
Bij het wisselen kan je de NoTubes er makkelijk uitspoelen met water en volledig verwijderen door te shuren met behulp van een schuurborstel (of een afwasborstel) langs de binnezijde van je band
- scott racer
- Mountainbiker
Post by scott racer »
madskatingcow wrote:Gewoon één maatbekertje zoals bij UST's volstaat ook voor gewone banden.
- Mister T.
- Mountainbiker
heb nu alle zestien pagina's doornomen, maar nergens 'zwart op wit' antwoord gevonden op een vraag die ik heb
:
moet ik met mijn Mavic 819XM UST velgen met 'vaste' ventiel ook eerst een velglint monteren, op leg ik er mijn NN (niet-tubeless) op met wat Notubes en klaar is kees?
Iemand ervaring met dat type velg en NN en/of RR?
moet ik met mijn Mavic 819XM UST velgen met 'vaste' ventiel ook eerst een velglint monteren, op leg ik er mijn NN (niet-tubeless) op met wat Notubes en klaar is kees?
Iemand ervaring met dat type velg en NN en/of RR?