Heeft er iemand wat meer info over deze tocht en streek.
Ik ken de streek wel, maar weet niet wat ik van offroad moet verwachten.
Behalve een strook strand en duinen dan.
03/03/07 Koksijde
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Barteken
- Mountainbiker
- Location: Decathlon Rockrider 8.2 (2005) - Cannondale Rush 4 (Custom)
Vorig jaar gereden, ik vond het toen een schitterende tocht, mede door het koude, maar zonnige weer. Mooie zandstrook, veel duinen... Ook rond de verschillende waterlopen was het plezant.
Bevoorrading is met bonnetjes
, 1 wafel en 1 drankje op de eerste, een glas water of soep op de tweede.
Er was vorig jaar wel een tombola : 2 duvels mee naar huis en pak chips...
Al bij al, wij hebben ons vorig jaar goed geamuseerd.
Bevoorrading is met bonnetjes
Er was vorig jaar wel een tombola : 2 duvels mee naar huis en pak chips...
Al bij al, wij hebben ons vorig jaar goed geamuseerd.
- polletje
- Mountainbiker
van hun site gepikt :
"Op de Mountainbiketoertocht van zaterdag 3 maart 2007 kan er gestart worden van 8.30 tot 13 u. aan de sporthal Koksijde-Dorp (Houtsaegerlaan 19b). Afstanden: 15, 30 en 52 Km op het vernieuwde parcours 2007 met inbegrip van het Calmijnbos te De Panne (ism Sportdienst De Panne).
In de vorige editie (4/3/2006) reden niet minder dan 951 mountainbikers door de Koksijdse duinen. Dit jaar hopen we de kaap van 1.000 bikers te overschrijden. Het inschrijvingsgeld bedraagt 4 euro (verzekering inbegrepen), inschrijven kan enkel de dag zelf. Er zijn 3 bevoorradingen voorzien, elke deelnemer krijgt één lot voor de gratis tombola met een prijzenpot van 5.000 euro. Douches en kleedkamers zijn beschikbaar en er is mogelijkheid om de fiets te reinigen aan de bikewash.
Wie niet in het bezit is van een mountainbike kan er één huren bij fietsenhandelaar Vanneuville: 058 517 105"
Wij doen zeker mee an deze tocht. Schoon parcours. De panne komt ook bij het parcours( calmeyn bos zeker en zwienewegel en oosthoekduinen denk ik ) En hopelijk opnieuw een deftige prijs in de tombola.
"Op de Mountainbiketoertocht van zaterdag 3 maart 2007 kan er gestart worden van 8.30 tot 13 u. aan de sporthal Koksijde-Dorp (Houtsaegerlaan 19b). Afstanden: 15, 30 en 52 Km op het vernieuwde parcours 2007 met inbegrip van het Calmijnbos te De Panne (ism Sportdienst De Panne).
In de vorige editie (4/3/2006) reden niet minder dan 951 mountainbikers door de Koksijdse duinen. Dit jaar hopen we de kaap van 1.000 bikers te overschrijden. Het inschrijvingsgeld bedraagt 4 euro (verzekering inbegrepen), inschrijven kan enkel de dag zelf. Er zijn 3 bevoorradingen voorzien, elke deelnemer krijgt één lot voor de gratis tombola met een prijzenpot van 5.000 euro. Douches en kleedkamers zijn beschikbaar en er is mogelijkheid om de fiets te reinigen aan de bikewash.
Wie niet in het bezit is van een mountainbike kan er één huren bij fietsenhandelaar Vanneuville: 058 517 105"
Wij doen zeker mee an deze tocht. Schoon parcours. De panne komt ook bij het parcours( calmeyn bos zeker en zwienewegel en oosthoekduinen denk ik ) En hopelijk opnieuw een deftige prijs in de tombola.
- Traxer
- Kerstman
Re: 03/03/07 Koksijde
Zeker doen! Een hele mooie rit met een stuk (zwaar) ploeterwerk in de 'kliete', een stuk strand (langs de zee, hé) en een heerlijk stuk in de 'achter'duinen.slijkcrosserke wrote:Heeft er iemand wat meer info over deze tocht en streek.
Ik ken de streek wel, maar weet niet wat ik van offroad moet verwachten.
Behalve een strook strand en duinen dan.
Enkel de vissoep van een tweetal jaar terug... man, man, man, miserie, miserie...
Dit is een van de toppers van het seizoen!
- biker steven
- Mountainbiker
Post by biker steven »
dit is een mooie tocht, is zeker en vast een aanrader
met de wind kan het soms een bere lastige tocht zijn
ieder deelnemer heeft prijs met de tombola, die begint zo met een pakje chips met zeep maar er zitten daar echt mooie prijzen bij
maar ik kom zeker nie voor de tombola maar wel voor de prachtige rit
met de wind kan het soms een bere lastige tocht zijn
ieder deelnemer heeft prijs met de tombola, die begint zo met een pakje chips met zeep maar er zitten daar echt mooie prijzen bij
maar ik kom zeker nie voor de tombola maar wel voor de prachtige rit
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Ik wil deze ook niet meer missen dus zal ik er ook were bijzijn.
Vorig jaar stonden we met kleine oogjes aan de start daar we de avond ervoor een matchke minivoetbal hadden gespeeld met de forummers tegen het team van moviestar.(Met voor den enen ne langeren derden time of den anderen)
Het parcours is licht gewijzigd en ik denk dat het parcours nog mooier wordt dan het jaar ervoor.
Ik start in ieder geval (voor die ene keer) s'morgens.Zal daar zijn tegen 8u.
Vorig jaar stonden we met kleine oogjes aan de start daar we de avond ervoor een matchke minivoetbal hadden gespeeld met de forummers tegen het team van moviestar.(Met voor den enen ne langeren derden time of den anderen)
Het parcours is licht gewijzigd en ik denk dat het parcours nog mooier wordt dan het jaar ervoor.
Ik start in ieder geval (voor die ene keer) s'morgens.Zal daar zijn tegen 8u.
- Herder Scubaluc
- Kerstman