LuckyIron wrote:hier van 't zelfde, iemand dat hier achter de hoek woont, maximum 1,5km, maar diene start wel zijnen dikke bmw daarvoorPetrol wrote:
![]()
Er zijn bij ons gasten die voor minder dan 5 km hun auto nemen.
Met de fiets naar het werk ...
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- LuckyIron
- Mountainbiker
zwijg stil, elke week zie je een massa's auto's staan en die mensen gaan dan een toertochtje rijden met hunne mountainbike, lekker gezond in den bos om nadien terug te rijden met hunnen autoKoenT wrote:Nog straffer : waar mijn vrouw gaat fitnessen, zijn er mensen die met de auto komen en die bij wijze van spreken achter de hoek wonen.
heb gisteren voor de eerste maal eens met de fiets naar het werk geweest, viel beter mee dan ik verwacht had. 42km enkele rit.
en geloof het of niet, maar verdikke hee op weg naar huis toch wel al ies platgevallen zeker, maar is zodanig goed meegevallen dat ik nog ga doen. Denk dat dit wel goeie extra training is.
en geloof het of niet, maar verdikke hee op weg naar huis toch wel al ies platgevallen zeker, maar is zodanig goed meegevallen dat ik nog ga doen. Denk dat dit wel goeie extra training is.
Stienkeeeeeennn...
Bij ons vertikken ze het dan nog mij een doucheke te laten nemen bij mijn aankomst 's morgens... Ik kan je verzekeren dat dit in de palle zomer soms niet alles is
voor mezelf, soms
ik me dood...
Maar zoals een collega hier ergens citeert : No pain, no gain : in alle opzichten dan...
Maar zoals een collega hier ergens citeert : No pain, no gain : in alle opzichten dan...
- cvvracing
- Mountainbiker
M'n nief machien voor naar het werk te cruisen 2 à 3X per week bolt ze van Antwepen naar Erpe-Mere op en af. 65km enkele rit. Ze bolt zalig op de dijken van de Schelde, er is me nog niemand voorbijgestoken
. En de gemiddelde's liggen ook een stuk hoger.
En het plezantste aan dit machien is ik zit droog en amper last van wind
Ze is full option
-Sportvering
-2 koplampen
-claxon
-binnenverlichting
-XTR tuned
-....

Grtz
Chris
En het plezantste aan dit machien is ik zit droog en amper last van wind
Ze is full option