25/02/07 Nieuwenhove (Waregem)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Bunny Hopper
- Mountainbiker
- Location: Orbea Teneré, shimano, regelbaere vering met lock-out
Post by Bunny Hopper »
alee inderdaad een ongekende aanloop doorheen waregem en omstreken. en dan klagen der nog da copie zal zijn. Mij ziede alvast op post. jammer genoeg kon ik als streek kenner de organisatie niet meteen aan wat offroad helpen voor de laatste kilometers. al heb ik voor een volgende editie wel wat in petto. ze moeten me maar kontakteren. alee tot zondag ee al is mo voe de boterham mee gekapt.
-
Bunny Hopper
- Mountainbiker
- Location: Orbea Teneré, shimano, regelbaere vering met lock-out
Post by Bunny Hopper »
is van joen gekapt opperoppersquadra wrote:nog een pittig detail dat we vergeten te melden waren! Na de rit wordt je getrakteerd op een boterham met gehakt, het beste van de streek heb ik mij laten wijsmaken. Dat zal smaken bij een lefke.
greetz
Mancebo, Jozef & Co, dit ziet er i.d.d. prachtig uit, als dit werkelijk zo is, dan hebben die paar enkelingen er voor de éérste maal er wel degelijke hun (huis)werk van gemaakt!
Kan mij na deze grondige info het parcours zo ongeveer voorstellen van waar naar waar, maar ben wel heel benieuwd welke wegen (private) e.a. ondergrond ons onder de wielen zal worden geschoven of zullen berijden?
De richting die het traject uitwijst heeft inderdaad alles om er een heel gevarieerde en prachtige VTT van te maken!!!
In ieder geval vind ik het zeker de moeite waard om naar het Mirakeldorp van Waregem af te zakken en alle succes toe te wensen met de geboorte van hun allereerste VTT!!!
BRIGANDS-ZOMER-TOERTOCHT (BBR) 30/ 50/ 70 op 24 juni 2007
www.brigandsbikers.be
Kan mij na deze grondige info het parcours zo ongeveer voorstellen van waar naar waar, maar ben wel heel benieuwd welke wegen (private) e.a. ondergrond ons onder de wielen zal worden geschoven of zullen berijden?
De richting die het traject uitwijst heeft inderdaad alles om er een heel gevarieerde en prachtige VTT van te maken!!!
In ieder geval vind ik het zeker de moeite waard om naar het Mirakeldorp van Waregem af te zakken en alle succes toe te wensen met de geboorte van hun allereerste VTT!!!
BRIGANDS-ZOMER-TOERTOCHT (BBR) 30/ 50/ 70 op 24 juni 2007
www.brigandsbikers.be
Yep bikers, we zitten met de organisatie van onzen tocht in een tweestrijd daarom vraag ik jullie advies. We zitten met een stuk van zo'n 150m waar het redelijk ploeteren is het probleem is juist dat dit stuk aan een splinternieuwe offroad zone ligt. Wat mijn voorstel was is de keuze te laten aan de biker, ofwel derdoor ofwel errond. Graag jullie advies.
Ik ga vandaag nog eens het toerke verkennen en morgen krijgen jullie een verslagske van den toestand.
Ik ga vandaag nog eens het toerke verkennen en morgen krijgen jullie een verslagske van den toestand.
Niet aan twijfelen, de bikers de keuze laten !supernova wrote:Sorry voor het storen maar ik weet dat de fanatiekste bikers hier aan het werk zijn.
Ik ben organisator van den nieuwen tt in Waregem en heb een vraagske voor jullie. We zitten met een stuk van zo'n 150m waar het echt ploeteren is, dit stuk ligt echter aan het begin van een splinternieuwe offroad zone. Wat wij als organisatoren gingen doen is de keuze laten aan de biker ofwel erdoor(real one's) ofwel errond. Als ge mij kunt adviseren op het topic van onzen tocht zou ik jullie zeer dankbaar zijn.
We hebben dat op onze TT (Steenbakkersveldtoertocht in december) ook zo gedaan voor 1 zone en hebben daar alleen maar positieve commentaren van gekregen, zowel van de "real one's" (zoals je ze noemt) die er door konden als van de andere die er niet door moesten ...
- bikerLieven
- Mountainbiker
Post by bikerLieven »
Ziet er goed uit. De 2 manybikers komen ook af met een ruime delegatie.
Bovendien zijn we ook moreel verplicht door de 'eerlijkste man van Waregem' (Davy De Smet)
Bovendien zijn we ook moreel verplicht door de 'eerlijkste man van Waregem' (Davy De Smet)
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
Als ze de keuze hebben kan er achteraf niemand "zagen"supernova wrote:Yep bikers, we zitten met de organisatie van onzen tocht in een tweestrijd daarom vraag ik jullie advies. We zitten met een stuk van zo'n 150m waar het redelijk ploeteren is het probleem is juist dat dit stuk aan een splinternieuwe offroad zone ligt. Wat mijn voorstel was is de keuze te laten aan de biker, ofwel derdoor ofwel errond. Graag jullie advies.
Overigens veel succes met jullie eerste inrichting(en twijfel er niet aan dat die in orde zal zijn,zoals het gehakt
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
Hé, ik ga er ook niet bij zijn zondag, maar de keuze laten aan iedereen is inderdaad de beste oplossing. Hiermee voorkom je dat er zijn die gaan klagen dat het te makkelijk was of het omgekeerde... Zo stel je immers iedereen tevreden!supernova wrote:Yep bikers, we zitten met de organisatie van onzen tocht in een tweestrijd daarom vraag ik jullie advies. We zitten met een stuk van zo'n 150m waar het redelijk ploeteren is het probleem is juist dat dit stuk aan een splinternieuwe offroad zone ligt. Wat mijn voorstel was is de keuze te laten aan de biker, ofwel derdoor ofwel errond. Graag jullie advies.
Ik heb al een aantal tochten gedaan waar men de keuze laat en dan moet je inderdaad achteraf niet komen klagen als je de benen opblaast of als je het te makkelijk hebt!
Goed idee om de keuze te laten
Veel succes!
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Dat noem ik : parcours aangepast aan de weersomstandigheden.supernova wrote:Yep bikers, we zitten met de organisatie van onzen tocht in een tweestrijd daarom vraag ik jullie advies. We zitten met een stuk van zo'n 150m waar het redelijk ploeteren is het probleem is juist dat dit stuk aan een splinternieuwe offroad zone ligt. Wat mijn voorstel was is de keuze te laten aan de biker, ofwel derdoor ofwel errond. Graag jullie advies.
Sommige doen het ploeteren liever wel,anderen dan weer niet.
Je maakt de beste keuze door het zo te doen supernova.