25/02/07 Lennik - 7e Prinsbike

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

bebob wrote:
pvandebe wrote:Is de route al uitgepijld ?
Daarstraks al een technisch stukje gaan afspannen in Domein "Levenslust" in Schepdaal.

Morgen en vrijdag wordt er nog gepijld maar de laatste worden pas zaterdag gezet. We houden de weersvoorspellingen in het oog.
kzal zien dak dan nog es mijne kodak meeheb dan zondag.

Massini 8)
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

bebob wrote:
Daarstraks al een technisch stukje gaan afspannen in Domein "Levenslust" in Schepdaal.

Morgen en vrijdag wordt er nog gepijld maar de laatste worden pas zaterdag gezet. We houden de weersvoorspellingen in het oog.

komt de 35km ook langs dit technisch stukje?
Klippel San
Mountainbiker

Post by Klippel San »

MADRISTA666 wrote:
bebob wrote:

komt de 35km ook langs dit technisch stukje?
Gij doet toch altijd de groten toer?? En daar zit het zeker in.
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

nope ni altijd, valt te zien hoe men klak staat en of het parcours meevalt!!!
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

MADRISTA666 wrote:nope ni altijd, valt te zien hoe men klak staat en of het parcours meevalt!!!
Madrista666, als ge de lange toer nie doet, verwijder dan ook maar die stoere 666 achter uwe naam ;)
Klippel San
Mountainbiker

Post by Klippel San »

pvandebe wrote:
MADRISTA666 wrote:nope ni altijd, valt te zien hoe men klak staat en of het parcours meevalt!!!
Madrista666, als ge de lange toer nie doet, verwijder dan ook maar die stoere 666 achter uwe naam ;)
Gij kikt toch op offroad dan denk ik dat dit ongetwijfelt nen tocht voor u wordt. Groten toer here hé comes.
Anders moeten we met u es meerijden.
en waart gij da nie die de tochten in het pajottenland met de grond gelijk maakt omdat er niet genoeg affroad in zit op "DE KLEINEN TOER"????
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

what the fuck heeft da ernu mee te maken???????????????????????????????? en ik geef toe ik rijd ni meer dan +/- 60km op nen TT, maar moede daarom zo belachelijk doen???? MTB heeft niks te maken met hoeveel km je aflegt hoor, maar met mtb spirit ( genieten van natuur,... )

Ale de imbecielen zijn hier weer bezig zie!!!!
ze beloven goede dingen dus ik wil da wel is zien ( hopelijk wordt het géén toch zoals bij De wolfkes, baanrijders!!!!)
Ik heb ni gezegd dat het er slecht is het toen enkel gezegd dat Oetingen op niks trekt, maar ja hier veralgemenen ze dus direct

GOEI MTB'er ZIJN JULLIE en voor de rest reageer ik er niet meer op op zo'n idioten!!!!
Last edited by madrista666 on Thu 22 Feb 2007 09:24, edited 1 time in total.
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Idd Friet, Madrista niet aanhalen op eerder gedane uitspraken....Madrista chillen èh maat.....

Maar er zijn er velen voor wie de km's ook tellen Madrista. Ik rij persoonlijk liever een toerke van 100 km door de bos...
Last edited by pvandebe on Thu 22 Feb 2007 09:24, edited 1 time in total.
Klippel San
Mountainbiker

Post by Klippel San »

MADRISTA666 wrote:what the fuck heeft da ernu mee te maken???????????????????????????????? en ik geef toe ik rijd ni meer dan +/- 60km op nen TT, maar moede daarom zo belachelijk doen???? MTB heeft niks te maken met hoeveel km je aflegt hoor, maar met mtb spirit ( genieten van natuur,... )
Is er een gevoelige snaar geraakt???
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

nee jullie zijn gewoon idioten!!!!!!!!!!
ik geef gewoon men mening over TT's en jullie doen zo belachelijk KLEIN KINDEREN, ga terug naar het papscholeken jongens!!!!

Hou liever ule zever voor ergens anders en hou hier het over den TT

Da laat nog is zien wa voor een mannen er bij de Wolfkens zitten jong =D> =D> =D>
Post Reply